Pozdrav svima i dobrodošli u novi post na mome blogu! Danas sam tu sa vama da bi smo diskutovali o 5 veština koje su vam potrebne da bi ste dobili publiku na instagramu!

Kao što znate, danas je instagram korisnika preko bilion i kako se u moru svih tih korisnika vi možete istaći? Saznaćete u ovom postu…

1. KREIRANJE KORISNOG SADRŽAJA

Prva potrebna veština koju morate posedovati ukoliko želite da uspete na instagramu je kreiranje korisnog sadržaja.

Mene, kao ni 90% ljudi na instagramu, apsolutno ne interesuje i da imate najlepši mogući profil na čitavoj platformi, ne interesuje me i da vodite najbolji mogući život, ukoliko ja nisam inspirisana vašim sadržajem, ukoliko mi vaš sadržaj ne daje nekog značaja ili neke koristi, ja vas neću da zapratim.

Imajte na umu kada vodite vaš instagram nalog da ukoliko vi ne inspirišete druge ljude, ukoliko im ne pružate korisne informacije i savete, oni ne mogu da budu publika koja će opstati na vašem profilu.

Pratiće vas nekih nedelju dana, mesec dana, maksimalno šest meseci, ali posle toga? Posle toga će vas ili otpratiti ili će postati ghost followeri koji će naneti veliku štetu vašem engagment rate-u.

2. PRIČANJE PRIČE

Ljudi koji su uspeli na društvenim mrežama, uspeli su prvenstveno zbog njihove priče.

Svaki instagram korisnik će vas zapratiti zbog izgleda vašeg profila, ali redovno će vas pratiti samo oni koji znaju vašu priču. Zato upoznajte ljude na instagramu, prikažite im vaš način života, predstavite se i ispričajte vašu priču! Samo tako će vaši pratioci postati vaši fanovi i potencijalni klijenti.

A ukoliko vas interesuje kako voditi savršen instagram nalog, savetujem vam da pročitate ovaj post na mome blogu:

https://ememblog.rs/2020/06/12/ultimate-guide-kako-dovesti-instagram-profil-do-savrsenstva/

3. ADAPTACIJA

Trendovi na instagramu se velikom brzinom menjaju, vi kao kreator sadržaja trebate znati kako da se adaptirate svakoj promeni koja dolazi.

Dozvolite mi da vam navedem primer:

2017 godine na Instagramu su bile popularne obične slike kod influencera i privatnih naloga. Slike se nisu editovale, feed nije bio toliko bitan, jedino što je bilo važno jeste da slika bude estetski lepa i u tadašnjem trendu koji je izgledao otprilike ovako:

Većina slika bila je uzimana kod kuće, tamne i zumirane fotke su bile u modi.

Što se brendova tiče, uglavnom nije bilo skoro ni jednog brenda koji se bavi digitalnim marketingom, dok su brendovi sa pravom robom angažovali modele da poziraju sa proizvodom.

Trenutno je 2020 godina i što se tiče profila influencera više nisu ni nalik onim profilima iz 2018! Sada se sve slike edituju, dodaju se filteri preko njih, najčešće su slike uzete napolju, a najpopularnije slike su iz grada, restorana ili tržnih centara. Te slike otprilike izgledaju ovako:

Velika je pažnja usmerena na estetiku, modu, modne detalje, make up i filtere koji se koriste.

Brendovi su se drastično promenili od 2018 godine. Sada instagramom vladaju carousel postovi, profili koji se bave digitalnim marketingom su u trendu i jedni su od najčitanijih profila! Dok su instagram profili sa robom više usmereni u fotografisanje same robe, bez plaćanja modela. Evo i par primera:

Ovako izgledaju profili brendova danas, velika promena, zar ne? 😀

4. ISTRAJNOST

Istrajnost je jedna od ključnih stavki ukoliko želite da uspete na instagramu. Popularnost ne dolazi preko noći, niti svi vaši ciljevi i želje mogu da se ispune u roku od samo par dana.

Trebaće vam meseci, možda i godine da stignete do željenog cilja, ali samo ukoliko ostanete istrajni u vašim namerama, uspećete na ovoj platformi.

O tome sam baš pričala u mome postu „Htela sam da odustanem od bloga, a vidite gde sam sada!!! – Storytime“ (kliknite na naslov da bi ste ušli u post, mislim da će vam se svideti).

5. BRENDIRANJE

Bilo da vodite lični profil ili brend, brendiranje sadržaja je obavezno za uspeh na bilo kojoj društvenoj mreži.

Vi želite da kada ljudi pomisle na vas odmah imaju odredjenu sliku vašeg brenda u glavi.

Svrha brendiranja je učiniti vas, neki proizvod ili neku vašu uslugu prepoznatljivom, tako da se zapitajte, šta je to što vas i vaše usluge izdvaja od drugih?


To bi bilo to što se tiče današnjeg biznis posta! Iskreno se nadam da vam se svideo i da će vam ovaj post pomoći da bolje razumete koje su to veštine koje morate posedovati danas da bi ste došli do većeg broja publike!

Ukoliko vam se svideo ovaj post, čitav Instagram Guide imate na ovom linku:

A neki opšti postovi vezani za ovu temu koji bi vam se svideli su:

Slične objave