Pozdrav svima i dobrodošli u novi biznis post na Emem blogu, danas sam tu sa vama sa jednim edukativnim postom koji je donekle vezan za neke sitne trikove i savete kako možete da dobijete više lajkova na instagramu. 😉

U poslednje vreme smo se dosta fokusirali na važne update-ove koje nam instagram donosi, kao što su:

I nakon tako dugačkih i mind blowing postova, odlučila sam da vas opustim uz ovakav, malo jednostavniji post, obzirom da vam i za sledeću nedelju spremam ludnicu haha. 😀

U današnjem blog postu izneću vam 3 vrste sadržaja koji će da podignu vaš engegmant na instagramu i koji će vam pomoći da dobijete više lajkova, komentara i sejvova na postovima.

Tako da spremite vaše sveščice i uživajte u današnjem postu!


1. POKAŽITE VAŠE LICE & PRIVATAN ŽIVOT

Prva vrsta sadržaja koja sam primetila da mi donosi ludački broj lajkova jeste kada pokažem svoje lice ili neku sliku iz mog privatnog života.

Ranije sam isključivo kačila izeditovan sadržaj i verujem da u prve dve godine svog rada na mome instagram profilu @ememblog.rs nisam pokazala kako izgledam. Tako da prvi put kada sam objavila svoju sliku na profil to su bile vesti godine u tinejdžerskog blogging industriji u kojoj sam nekada bila. 😀

Od tada primetila sam da i kada kačim izeditovane slike, ljudi obožavaju da vide i slike iz mog privatnog života.

Slike iz privatnog života donose sa sobom emociju i one grade konekciju između vas i vaše publike.

Vi možete da imate strava objave na instagramu, izeditovane od strane profesionalnih dizajnera i izreklamirane od strane profesionalaca koji su u polju marketinga, ali koja je tu samo radi prodaje, u većini slučajeva teže prođe.

Sa druge strane kada ljudi vide vašu reklamu, vide čime se bavite i šta prodajete i kada zađu malo dublje u vaš privatni život, oni sa vama grade konekciju i saosećaju se sa vama.

Kada vaš pratilac na instagramu počinje emotivno da se saoseća sa vama i da voli vaš biznis, prodaja vaših proizvoda i usluga će biti “a piece of cake” kako Englezi kažu. 😉

Pored toga, još jedan od mogućih razloga zašto ovakvi postovi dobijaju više lajkova jeste zato što vas vaša porodica, prijatelji i poznanici prate.

Na primer, ja imam samo dva instagram naloga, moj glavni nalog koji imam već petu godinu @ememblog.rs i moj brend nalog @emem.brand.

Moj glavni nalog je meni ujedno poslovni nalog i ujedno privatni nalog. I baš sam analizirala svoju statistiku na mojim slikama i na slikama koje su izdizajnirane i okačene na moj profil i primetila sam da uglavnom one slike na kojima sam ja dobiju više lajkova iz razloga što poznajem gomilu ljudi i svi ti ljudi koji me prate zbog mene kao mene, a ne mog biznisa, radije će lajkovati objavu gde sam ja, nego objavu gde pričam o nekim poslovnim stvarima.

Ovakve objave dobijaju i lajkove od ljudi koji su zainteresovani za moj poslovni sadržaj, jer ih ovih putem uvodim u svoj život i u njih ulivam poverenje u moj biznis.

Ali jedna ključna savka koju bih volela da istaknem, a u pitanju je greška koju sam pravila jedan duži niz meseci, a u pitanju je – BALANS IZMEĐU IZEDITOVANIH SLIKA I DIZAJNIRANIH SLIKA.

Onog trenutka kada sam primetila da mi moje slike bolje prolaze od izeditovanih slika, potpuno sam zanemarila editovane slike i počela sam sa objavljivanjem samo mojih slika, moj profil je izgubio nišu i postalo je teže dešifrovati čime se ja konkretno bavim.

Naravno da sam isključivo influenserka ili da se bavim modom i lepotom, ovakav feed bi bio potpuno razumljiv, međutim pošto se bavim i biznisom i to u većini slučajeva gledam da promovišem, ovakav feed definitivno nije rešenje.

Sada tu grešku ispravljam i polako, ali postepeno, kreiram balans između mojih objava.

Tako da mi je baš važno ovo da istaknem da ne bi ste napravili istu grešku kao ja. 😉

2. MOTIVACIONI SADRŽAJ

Ko ne voli da vidi neki divni citat koji će ih motivisati da urade nešto što već duže vreme planiraju da odrade, a još uvek nisu?

Kreatori sadržaja veoma se često fokusiraju na sprovođenje detaljnog marketinga koji će prodati proizvod, da ponekada zanemare da mogu fantastične, čak i bolje rezultate da dobiju kačenjem najobičnijeg motivacionog citata.

Ljudi danas su u ogromnoj žurbi da postignu sve što su isplanirali za dati dan, tako da ponekada koliko god želeli da dobiju vredan sadržaj od profila, jednostavno ili ne stižu ili nisu u raspoloženju da skroluju 10 slajdova ili čitaju tekst od 1,000+ reči. Tako da bi im u tom slučaju jedan kratak, ali lep motivacion citat izuzetno pomogao da se oraspolože ili inspirišu za otvaranje nekih novih poglavlja u svom životu. 😀

3. EDUKATIVAN SADRŽAJ

I treća vrsta sadržaja koja dobija izuzetno veliki broj interakcija u vidu lajkova, komentara, sejvova i šerova jeste edukativan sadržaj.

Ljudi zapraćuju instagram profile iz dva razloga:

  1. Upoznali su određenu osobu pa žele da je zaprate
  2. Žele da dobiju vrednost

Razmislite malo, kada ne poznajete nekoga, a naleteli ste na strava instagram profil, šta je bilo ključno što je prelomilo da kliknete FOLLOW dugme za taj nalog?

VREDAN I INTERESANTAN SADRŽAJ.

Bilo da vodite običan profil sa citatima i mimovima, ili da vodite profesionalni biznis profil sa edukativnim carousel postovima i podcast emisijama, ono što će uvek da prelomi da li će neko da prati vaš profl jeste sadržaj koji kreirate.

Ljudi vrebaju za vrednošću, vrebaju za informacijama koje su im bitne i sadržajem koji će im nabaciti pozitivnu energiju.

A ukoliko baš vi kreirate ovakav sadržaj, baš vas će zapratiti i velike su šanse da će uključiti i notifikacije na vašem profilu, da bi bili obavešteni svaki put kada okačite nešto na nalog!


To bi bilo to za današnji blog post, iskreno se nadam da ste uživali i da ste pronašli tonu vrednosti kroz ovaj post!

Ukoliko jeste, savetujem vam da pročitate neke od mojih najnovijih biznis postova na blogu, verujem da će vas i tek oni oduvati sa nogu:

Pratite me i na medijima:

This image has an empty alt attribute; its file name is 1606739440691-1-517x1024.jpg