Pozdrav svima i dobrodošli u jedan ludi post koji će potpuno da vas obori sa nogu, obzirom da je instagram kreirao najveći update U ISTORIJI NJIHOVE APLIKACIJE, a u pitanju je nova opcija koju instagram veoma ubrzo izbacuje, a njeno ime je… INSTAGRAM KEYWORD RESEARCH.

Sada se verovatno pitate šta je to instagram keyword research i kakve to ima veze sa platformom?

Dozvolite mi da vam objasnim…

Na internetu postoje različite platforme, a one platforme koje dobijaju najviše pažnje su:

  • search platforme
  • platforme za deljenje informacija

Search platforme su vam Youtube, Google i Pinterest. Ove platforme funkcionišu po principu – vama treba neka pomoć i u tom trenutku vi ulazite u njih i počinjete sa potragom za rešenjem na problem / situaciju u kojoj se trenutno nalazite.

Na primer.

Obzirom da čitate ovaj post, predpostavljam da želite da pokrenete određeni biznis na instagramu, tako da su teme koje ste najverovatnije pretraživali do sada otprilike izgledale ovako:

  • Kako pokrenuti biznis na instagramu?
  • Kako promovisati svoj brend na instagramu?
  • Kako dobiti pratioce na instagramu?
  • Kako zaraditi novac na instagramu?

Zvuči poznato?

Jednom kada ukucate bilo šta što vas muči na search platformi, dobićete sve odgovore koje ste tražili.

Sa druge strane, platforme za deljenje informacija ili kako ja volim da ih zovem „obične društvene mreže“, služe isključivo za deljenje slika iz privatnog života ili za promociju biznisa. Princip rada ovih platforma jeste takav da one same predpostavljaju koji se vama sadržaj sviđa i onda vam takav sadržaj izbacuju na vašu explore stranicu.

Ovako funkcionišu aplikacije kao što su Instagram i TikTok.

I realno gledano, koliko god ove aplikacije bile popularne, ljudi će uvek da se vrate na search platforme iz razloga što su one dugoročne i one uvek imaju rešenje za bilo kakav problem sa kojim se korisnici susreću.

Instagram je ovo shvatio još prošle godine i tada su krenuli sa radom na ovom novom update-u, gde će na instagram ubaciti research opcije u kojoj će bilo ko moći da ukucata ono što ga interesuje i dobićete rešenje za svoj problem.

This image has an empty alt attribute; its file name is Screenshot_20201118_211845-1024x550.jpg

I iskreno ovo je izuzetno luda i pozitivna stvar koja nam dolazi na instagramu. A za one koji vode svoj biznis može biti jedna od najboljih alatki koje instagram ubacuje na platformu, obzirom da će uz pomoć ovoga dolazak do novih ludih brojki na instagramu biti moguć!

Pitate se kako?

Dozvolite mi da vam dam primer!

Hajde da kažemo da vi vodite određeni biznis…recimo da vodite restoran. I sada vaš cilj na instagramu jeste da ljudi saznaju za vaš restoran i da uz pomoć vaših slika vide kako je restoran lep, kako dobru hranu ima, koliko ima zadovoljnih kupca i slično.

Do sada jedini načini promocije vašeg biznisa bili su:

  • da platite reklamu na instagramu
  • da neko podeli vaš stori ili vas taguje
  • da se pojavite na explore stranici

Međutim, sada ste dobili mogućnost da kada neko ukuca na instagramu: „Restorani u Beogradu“, baš vaš restoran može da izađe među prvim predloženim restoranima i ljudi će samim time da uzmu u obzir odlazak u vaš restoran.

Sada u zavisnosti od kvaliteta vašeg instagram profila dovodi se u pitanje da li će oni doći u vaš restoran ili ne.

A još jedna jako pozitivna stvar kod ovoga je sledeća…

MALO LJUDI ZNA DA OVAJ UPDATE DOLAZI!

Da, dobro ste pročitali. Vi se trenutno nalazite na mom blogu jer ga ili redovno pratite, ili ste videli da sam izreklamirala ovaj post na instagramu i tiktok-u, pa ste odlučili da vidite o čemu se radi.

Ali, koliko ljudi koji vode svoj biznis na instagramu i kojima će ova informacija ovde biti potrebna zna za mene? Koliko njih je videlo ovaj post? Koliko njih prati šta instagram objavljuje na svojim drugim platformama?

Jako malo ljudi dragi moji.

Što znači da ako već krenete sada sa sređivanjem vašeg profila i pripremama za ovaj update, kada update zvanično doše na platformu, vi će te biti spremni da se rangirate PRVI u sekciji koju vi gađate!

KAKO POSTAVITI SVOJ PROFIL I RANGIRATI SE PRVI NA INSTAGRAM SEARCH OPCIJI?

Sada, kao neko ko je već upućen u rangiranje prvi u određenoj sekciji i kao neko ko ima informacije šta instagram zahteva od ljudi koji žele da se rangiraju prvi, daću vam nekoliko saveta.

1. OSNOVA PROFILA

Prva stvar o kojoj ćemo pričati jeste osnova vašeg profila.

Kada kažem osnova vašeg profila, prvenstveno mislim na ono što ljudi prvo vide kada uđu na vaš instagram nalog:

  • profilna slika
  • boldovano ime
  • opis profila

Kada ljudi uđu na vaš nalog, od velike je važnosti da po prvim navedenim stavkama znaju šta mogu pronaći na vašem profilu i kakve benefite mogu da imaju od vas.

Na slikama iznad stavila sam svoj biznis instagram profil i profil od dve ambasadorke moga brenda koje su završile moj INSTAGRAM MASTERCOURSE, a u pitanju su @milanassweetlife i @akira_crystaline, takođe tu je i jedan od mojih omiljenih brendova Arijamare, koji je takođe završio moj instagram mastercourse.

Kao što možete videti na njihovim profilima, svako ima izdefinisanu profilnu sliku, zvaničan naziv profila, kao i opis koji ljudima prikazuje čime se svako od njih bavi. Tako da znate na primer da je Milana mama blogerka koja deli savete vezane za odgajanje dece, Akira se razume u kristale i prodaje svoje narukvice tako da kod nje možete naučiti sve o kristalima i možete sami poručiti svoju narukvicu, dok kod arijamare brenda tačno znate da se oni bave prodajom eteričnih ulja.

Još jedna stvar koja je jako bitna jesu hajlajti. Svaki hajlajt treba da sadrži informacije bitne za ljude koji dolaze po prvi put na profil, a pored toga estetski moraju biti privlačni kako bi pre svega ljudima zapali za oko.

Kada smo već kod estetike, pređimo na stavku broj 2, a to je instagram feed i plasiranje sadržaja.

2. INSTAGRAM FEED, KREACIJA SADRŽAJA I NJEGOVO PLASIRANJE

Osnove na instagramu služe da ljudima daju predstavu čime se vi bavite, ali instagram feed i sadržaj koji kreirate određuje to da li će ljudi ostati na vašem profilu i da li će ga pratiti.

Samo zamislite sledeću situaciju…

Vi listate nečiji instagram profil i primećujete da:

  • Imaju lako pamtljivo ime
  • Strava deskripciju
  • Estetičan feed
  • Super energiju na profilu
  • Vredan sadržaj koji vam pruža ono za čime ste tragali

Da li će te zapratiti takav profil?

Naravno da hoćete!

Ako uspešno uspete da kreirate vaš instagram feed tako da on nudi publici svešto im je potrebno kao na primer poverenje, vredan sadržaj, odgovore na sva njihova pitanja, rešenja na njihove probleme, estetsko zadovoljstvo… vi ste već sebi obezbedili novog pratioca i potencijalnog kupca ili fana vašeg biznisa!

Kvalitetan sadržaj koji konstantno drži ljude u šoku i koji im daje ono za čime žude, je sadržaj koji PRODAJE!

Sadržaj na instagramu može da se sastoji od:

  • vaših slika
  • dizajniranih fotki
  • kombinacije oba

U zavisnosti od toga kakav profil vodite, možete stvrstati vaš instagram nalog na dve vrste sadržaja.

Influenseri uglavnom imaju sadržaj koji je zasnovan na njihovim fotkama i fotkama okruženja koje su oni uzeli ili koje su skinuli sa interneta.

Oni u većini slučajeva na instagramu gledaju da od sebe izgrade javnu ličnost i da steknu jak influens nad ljudima uz pomoć svoje ličnosti da bi u budućnosti mogli da im prodaju različite proizvode i usluge koje im nude brendovi, restorani, saloni, kafići, spa centri itd.

Ovakvi profili se najviše fokusiraju na kvalitet slika i prodaju priče u deskripciji.

Tako da će te često videti influensere da prerađuju svoje slike da bi privukli pažnju svojih pratilaca i da kreiraju deskripcije koje se na emotivnom nivou povezuju sa publikom i gde se određena priča plasira.

Daću vam jedan ličan primer, pošto je moj glavni instagram nalog @ememblog.rs najviše fokusiran na influenser industriju.

Evo jedne moje slike pre i posle editovanja:

Na ovoj slici jedino što sam uradila jeste stavljanje mog filtera CITY ROSE koji prodajem u svojoj prodavnici na linku -> https://shop.ememblog.rs/product/city-rose-preset/. Pogledajte samo razliku u kvalitetu slike!!!

Još zamislite šta je sve moglo da se postigne da se slika još više obrađivala, wooow! Ludilo!

To je šok koji influenseri vole da izazivaju sa svojim sadržajem.

Pored influensera feed sa svojim slikama takođe imaju i restorani, kafići, spa centri, saloni, hoteli i generalno objekti koji pokušavaju da promovišu prostor.

Tako da je za takve profile pogodno da prate estetsku feed strategiju influensera, dok sa druge strane koriste pozive na akciju u opisima svojih slika kao što to rade profili sa dizajniranim slikama.

Kada smo već kod njih, hajde malo da popričamo o njima!

Profili koji korste dizajnirane slike su uglavnom profili koji pokušavaju da prodaju neku svoju uslugu.

Najčešće ovakve profile možemo videti kod preduzetnika, brendova koji prodaju digitalne proizvode, fakulteta, profile koji objavljuju novosti, citate, događanja itd.

I ovi profili se baziraju na objavama koje dizajniraju u određenim programima.

Dva najčešća programa koja se koriste jesu CANVA & PHOTOSHOP.

I cilj ovakvih profila jeste da pruže znanje i vrednost publici i da približe svoj posao i svoje usluge ljudima koji ih prate.

I njihovi profili otprilike izgledaju ovako:

Kao što možeze primetiti ovi profili se najviše baziraju na taj dizajn o kojem sam vam pričala. Oni jure vrednost i prodaju putem postova, dok u isto vreme pružaju ljudima setisfakciju sa estetikom njihovog profila i motivacijonom energijom koju dele putem opisa slika.

Isto tako možemo videti da svaki od navedenih profila, počevši od profila mojih ambasadora, ljudi koji su završili moj kurs, pa sve do ovih stranih profila koji dele znanje, svi oni imaju jasno uspostavljene instagram naloge, sa jasnim ciljem, jasnim sadržajem koji plasiraju i jasnom publikom.

Tako da njihovi profili su već postavljeni i sada kada Instagram ubaci opciju „Keyword reaserch“, oni će među prvima iskakati ljudima u search opciji.

Isto tako, ono što smatram da bih trebala sada da istaknem jeste da baš zato što su profili postavljeni, sadržaj je jasan, kao i ciljna publika, instagram zna bazu profila.

Zna da je Milana mama blogerka koja plasira sadržaj vezan za odgajanje dece, znaju da Akira kreira sadržaj vezan za kristale i da su na njemom profilu ljudi koji vole kristale i koji se bave spiritualnim radom, znaju da Arijamare prodaje eterična ulja i da su na njegovom profilu ljudi koji su zainteresovani za skincare i mirišljavce.

A to znaju tako što se kroz ove profile gomilu puta provukla reč i pojam koji plasiraju.

Milanine ključne reči:

  • Mama blogerka
  • Roditeljstvo
  • Deca

Akirine ključne reči:

  • Kristali
  • Spiritualnost
  • Duševni mir

Arijamare ključne reči:

  • Eterična ulja
  • Lekovito bilje
  • Kreme

Moje ključne reči za brend profil:

  • Instagram
  • Razvitak biznisa
  • Web blogovanje

Uđite na pomenute profile i pogledajte koliko puta su spomenute ove reči i kakvi ljudi prate ovaj sadržaj.

Jednostavno ću reći, sve im je na mestu.

Sve to vama treba da bi ste bili prvi, da bi ste bili najbolji i da bi ste došli do novih ljudi. Ali opustite se, i ako je ovo jedan obiman posao, verujte mi da su rezultati neverovatni i da će tek biti neverovatni nakon što se uvede keyword research opcija.

A za vas imam jednu posebnu ponudu!

Nedavno sam update-ovala svoj glavni kurs u prodavnici „INSTAGRAM MASTERCOURSE“ gde vas učim svemu vezano za instagram! Od toga kako postaviti vaš profil, kako kreirati kvalitetan sadržaj, kako steći gomilu pratilaca na instagramu, koje strategije za privlačenje pratilaca i kupca možete koristiti, pa sve do zarade novca na instagramu, uspešnog vođenja svog brenda, prodaje proizvoda, saradjivanja sa drugim ljudima i brendovima itd.

Ako kupite kurs u narednih nedelju dana pored svog navedenog znanja koje će te dobiti, dobijate gratis i:

  • Instagram planer
  • 1 na 1 besplatne konsultacije sa mnom
  • Reklame na mome blogu i biznis instagram profilu
  • Bićete zvani na fotografisanja i sastanke
  • Plus dobijate šansu da postanete AMBASADOR emem brenda po završetku kursa i da samim time zarađujete 30% od prodaje bilo kog proizvoda iz prodavnice! (ako prodate jedan instagram mastercourse, dobijate 10,000+ dinara. A zamislite sledeću priču, kupili ste mastercourse i ako postanete ambasador dobijate svo znanje da pokrenete vaš biznis, prodate tri mastercourse-a i vi ste sve pare koje ste uložili u svo znanje na instagramu vratili, a plus možete da zaradite! Zar to nije ludo!)

KURS MOŽETE KUPITI NA LINKU -> https://shop.ememblog.rs/product/instagram-mastercourse-pokrenite-vas-instagram-brend-i-proslavite-se-na-instagramu/

KAKO ĆE JOŠ KEYWORD REASEARCH OPCIJA PROMENITI ČITAV INSTAGRAM I RAD NA NJEMU?

Objasniću vam jednu stvar, koja je danas mnogim preduzetnicima i ljudima u ovom digitalnom biznisu već jasna, a to je da društvene mreže nisu STABILNE iz dva razloga:

  1. Svaku društvenu mrežu određena kompanija vodi. Ta kompanija ima puno pravo da radi šta god poželi sa tom društvenom mrežom, a samim time ima pravo da je potpuno ugasi, da prestane da ubacuje novitete ili da je nekim svojim update-om potpuno uništi.
  2. Društveni mediji su prolazna stvar, jer ljudma brzo dosade. Svakka društvena platforma čoveku brzo dosadi. Koliko god se nove slike kačile na platformu, koliko god se uvodile nove opcije, vremenom ljudi dobiju potrebu za nečime skroz novim i tako gube potrebu za društvenim medijima.

I baš iz ova dva razloga društveni mediji nisu stabilni i pre ili kasnije oni se gase i zamenjuju sa drugim društvenim medijima.

Ali za razliku od njih, postoje platforme kao što su Google i Youtube, koje su večite. Platforme koje koliko god da koristite ne mogu nestati, ne mogu se ugasiti, ne mogu vam dosaditi.

Ove platforme su search platforme.

Na ovim search platformama može se sve pronaći, svaki problem se može rešiti, svaka vrsta dosade se može ubiti, njima nema kraja, beskonačne su.

A vlasici instagrama su to shvatili, i shvatili su da pored svih novih neverovatnih aplikacija kao što je Tik Tok, Instagram neće izdržati,pašće kao platforma.

Jedini način da instagram postane beskonačan jeste da postane biznis search platforma. A to i jeste vrhovni cilj instagrama. Njihov cilj je da njihova aplikacija bude BESKONAČNA.

Zato instagram više nikada neće biti kao pre.

Poenta na instagramu više nije da vi delite vaše lepe slike sa vašim prijateljima. Kreirala se druga nova poenta…kreacija vašeg biznisa na Instagramu i pronalazak svakog rešenja na istom.

Od sada jedino što će biti važno na instagramu jeste da se kreira vredan sadržaj, da instagram kreatori budu u odličnom odnosu sa publikom, da se gradi influens, da se gradi biznis, to će biti čitava svrha ove aplikacije.

Do sada dobili smo opcije koje su mogle dovoljno da nas „zasite“, kao što su:

  • Story
  • filteri
  • IGTV
  • Guides
  • Prodavnica
  • Reels

A ako malo bolje razmislite, primetićete da je instagram svaku od ovih opcija uzeo sa neke društvene mreže, pa čak i platforme!

Prvo je počeo sa story filterima koji su u originalu snapchat filteri, zatim su uzeli youtube videe i napravili IGTV, posle njih su prodavnice kao što su AliExpress preradili i napravili Instagram prodavnicu, tu su došli Guides koji su praktično kopija bloga, reels koji je preslikani Tik Tok itd.

Sada instagram planira da ubaci SEO optimizaciju, što znači da nešto veliko spremaju sa ovom aplikacijom.

Jednom kada ubace SEO, na instagramu moći će skoro sve da se radi.

Da se pretražuju profili, lokacije, brendovi, postovi, niše, filteri, videi , sve!

Šta više mislim da se na SEO otimizaciji neće zaustaviti.

Velika je šansa da će pored te SEO optimizacije, svoje već postojeće opcije preraditi tako da:

  • Na IGTV-u će moći da se zarađuje, videi će moći da budu po sat vremena, moći će da se uključi rotacija, filmovi i serije će moći da se kače i šta više mislim da će postojati određena kategorija za IGTV.
  • Guides će moći da se dizajniraju po želji, sve će isto biti kao i u blog postovima koje danas čitate.
  • Ubaciće se igrice (to vam garantujem haha)
  • Svako će moći da kreira svoju ličnu prodavnicu na instagramu
  • Linkovi će moći da se ubacuju, kao i sami tekstovi bez slike

Čitava aplikacija će biti prerađena jednom kada se SEO ubaci, ali sve će ići postepeno, polako, vremenom, kao i do sada.

A do tada na nama je da zajedno izgradimo strava instagram profile i da budemo spremni za sve što nam instagram u budućnosti donese!

P.S. Ukoliko niste, obavezno pročitajte i sledeće objave, verujem da će vam biti od ogromnog značaja:

Zapratite me na društvenim medijima:

This image has an empty alt attribute; its file name is 1606739440691-1-517x1024.jpg

Slične objave

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *