Pozdrav svima i dobrodošli nazad na moj blog, najbolje mesto za opuštanje, druženje, putovanja i krereiranje biznisa! U današnjem postu pričaćemo o kreiranju Vaše biznis kartice, i šta je najbolje da spomenete u njoj.

Pre nego počnem sa ovim postom, želim da naglasim da nije važno koliko je lepa vaša biznis kartica i šta imate u njoj, ukoliko ne znate da:

  • prodajete
  • sklapate dogovore
  • pozicionirate sebe
  • iskažete vašu vrednost brendovima / kompanijama

Zato, učinite sebi uslugu i nakon ovog posta pročitajte moj drugi post na temu „Kako dobiti PLAĆENE saradnje sa brendovima (Saveti za sve influencere)“ , ukoliko već niste. Taj post je veoma „sočan“ i naučiće vas kako da zapravo komunicirate sa tim brendovima, tako da bi oni bili pristali na saradnju sa vama i eventualno sponzorstvo.

1. IMAJTE BUSINESS CARD TEMPLATE

Pitanje koje veoma često dobijam jeste „Mila, gde ti kreiraš svoj biznis kartice“, tako da ću vam sada nabrzaka pokazati BESPLATNI sajt koji koristim da bi kreirala dobre dizajnirane objave i biznis kartice.

U pitanju je aplikacija zvana „Canva“

U njoj možete pronaći brojni dizajn za vašu biznis karticu, objave na instagramu, logotip, instagram storije, prezentacije, postere, grafike za vaš youtube kanal, infografike, A4 dokumenti, brošure itd.

Tako da, u prvom koraku savetujem vam da napravite vaš Canva account i izaberete template po vašoj želji.

2. UVODNA STRANICA

Uvodnu stranicu ja sam stavila kao prvu stranu u mojoj biznis kartici. Ne trošim vreme brenda samo stavivši moju sliku i moje ime, pa neka se oni snadju. Već odmah na prvoj stranici želim da znaju tačno ko sam ja, čime se bavim, koji su moji uspesi i na kojim platformama mogu da me pronadju.

Kao što možete primetiti, u prvom redu sam stavila svoje ime i prezime, a odmah ispod navela sam tri kategorije kojima se ja bavim i po kojima sam poznate – Business, Travel i Lifestyle.

Tu imam i jednu kratku biografiju, čisto da me malo bolje upoznali ako po prvi put čuju za mene. I naravno linkove svih platformi na kojima mogu da me pronadju.

3. UBACITE ŠTO VIŠE INFORMACIJA MOŽETE

Što više informacija o vama i vašim platformama ima brend, to su veće šanse da će saradjivati sa vama.

Na primer, na mojoj stranici za Instagram prikazujem prilično puno podataka koje dolaze iz analize moga profila, kao što su:

  • Broj trenutnih pratilaca na Instagramu
  • Engagment rate
  • Prosečni lajkovi koje dobijam

A takodje, idem još duble u te statistike i napominjem:

  • Mesečne preglede profila
  • Mesečne pratioce
  • Koliko imam pregleda na storiju
  • I koliko imam lajkova nedeljno

Dodajem i informaciju da prosečni engagment rate kod drugih profila koje imaju slični broj pratilaca kao i ja je 3-4%, uključujući lajkove i komentare. A moj engagment rate je 7%

Pri kraju stranice sam takodje ubacila moj Social Blade status, koji prikazuje koliko pratioca dobijam dnevno, koliko postova kačim vremenom, koliko ja ljudi zapraćujem i sl.

I onda opet, da bih pokazala brendu da sam ja taj influencer sa kojim bi oni želeli da rade, ubacujem još dodatnih informacija u vidu demogarfike.

Kao što možete primetiti ovde sam tačno naglasila KO je moja publika na instagramu, zašto me oni prate, šta očekuju od mene i pored toga sam ubacila moje instagram statistike, da bi brend dublje zašao u to ko je zapravo moja publika.

Imajte u vidu da će vaš profil gledate brendovi i što više znaju o vama i pre svega o vašoj publici, to će lakše moći da odrede da li ste vi savršeni za saradnju koju žele da urade.

Brend možda traži influencera koja je mama blogerka i koja na svoj instagram profil kači slike sebe, svoje dece i njenog dnevnog života, a druga publika su mame na instagramu. Možda je njihov produkt četkica za zube za decu, tako da najbolji influenceri za njih su – mama blogerke. Džabe njima i da imate 100,000 pratilaca, ukoliko nemate publiku koju oni traže.

Mini tutorial – Kako videti statistike na instagramu:

Pre svega morate imati business account. A vaš nalog če te prebaciti u biznis tako što će te otići na settings > account > switch to business acount.

Nakon što vaš nalog prebacite u poslovan, kada udjete u tri linije u gornjem desnom uglu, pronaći ćete insights, gde se nalaze vaše statistike.

4. OPIŠITE SVE VAŠE DRUŠTVENE PLATFORME

Ono što će te takodje uočiti kod mene jeste da sam za svaku platformu odvojeno napisala:

  • Ko je moja publika
  • Šta oni vole
  • I dodala sam statistike (godine, pol, pregledi…)

Razlog tome jeste zato što na svakoj platformi ćete imati drugačiju publiku. Putem gledanja statistika primetila sam da me ne instagramu prate 83% žene i 17% muškarca, dok me na web blogu prati 54,15% muškarca i 45,85% žena. Takodje, primetila sam da me na instagramu prate najviše ljudi uzrasta od 18-14 godina, dok me na web blogu prati malo zrelija publika, tj. godina od 25-34.

Ono što sam takodje primetila jeste da moja publika na web blogu više želi biznis postove, dok moja publika na instagramu više želi lifestyle postove.

Tako da dobro obratite pažnju na vašu vaše statistike i demografike na svim platformama i ne zaboravite da to obavezno dodate u vašu biznis karticu.

5. DODAJTE JOŠ PLATFORMI I GRUPA KOJE VODITE

Moje tri glavne platforme su web blog, Instagram i Pinterest. Ali, pored njih imam i aktivnu Discord grupu i Email listu, za koju ti brendovi verovatno ne znaju.

Da bih ojačala svoju podlogu sa ovim brendovima, volim da im pokažem da imam jaku publiku i na drugim platformama. Uzmimo za primer moju Discord grupu::

Naglašavam brendovima da imam Discord grupu koja ima preko 170 aktivnih korisnika i 25 aktivnih kanala na serveru.

Dodajem i čime se bavimo u toj Discord grupi, ne bi li priblizila sliku naše grupe, brendovima koji trenutno gledaju moja postignuća na platformama.

Ne zaboravite, što više jačate vašu podlogu i pokazujete brendovima vaša postignuća, to veće sanse imate za saradnju sa njima.

6. CENOVNIK

Ukoliko već imate publiku koja vas voli i na koju imate influens, onda vaše usluge trebaju biti naplaćivane.

Evo je slika mog cenovnika i kako sam ja kreirala svoje cene za moje usluge:

Dodala bih da u mome postu „RATE CARD – Uspešan biznis na Instagramu!“ imate objašnjeno kako kreirati vaš cenovnik korak po korak. I jedna od platformi koje koristim da bi odredila cene jeste Social Bluebook, o kome možete saznati u RATE CARD postu. Tako da savetujem da ga pročitate!

+ MINI PAKOVANJA

Ono što volim da dodam u svoj cenovnik jesu mini pakovanja usluga po nižoj ceni.

Iz ličnog iskustva, primetila sam da često brendovi koji žele saradnju sa mnom, ne žele da to bude samo kroz jedan post, već više njih. Tako da u svome cenovniku imam mala pakovanja sa uslugama koje nudim po nižoj ceni, koju bi platili 300 – 500 dinara više da nisu uzeli ovo pakovanje.

Kao što vidite Biznis kartica je veoma jednostavna da se napravi, samo treba vreme da se uloži u izvlačenje svih statistika i pisanje svih demografika.

Pokažite brendovima da ste ozbiljni, da iza svake vaše reči stoje podaci da potvrde sve što ste rekli, pokažite im da znate vaš posao. Jer oni kada pristanu na saradnju sa vama, ukoliko saradnja prodje dobro (i profesionalno), velika je šansa da će vas opet zvati da saradjujete, a možda čak postanu i vaši sponzori!

Ova biznis kartica me je služila odlično već godinu dana i pronalazim da je ona drugačija od kartica drugih influencera. Jedno vreme, tražila sam sponzore za moj web blog i mnogi „profesionalni“ influenceri koje sam pitala za saradnju, samo su mi ponudili osnovnu cenu za jedan post na njihovom profilu i ništa više. Nisam imala pristup ni njihovim statistikama, ni ko je njihova publika, ni da li mogu da biram na kojoj platformi i na koji način želim da budem promovisana – ništa. I to je glavni razlog zašto sam ja, a verujem još mnogo ljudi i brendova, odustala od saradnje sa njima.

Sada ću vam ubaciti moju Biznis kartica galeriju, da možete videti sve stranice moje kartice:

(Napomena: pri kraju posta nalaze se linkovi koji će vam pomoći u izgradnji vašeg biznisa i u zaradjivanju novca i na drugim platformama. Tako da ih obavezno pogledajte)

Ovo su neki od postova koje vam iskreno savetujem da posetite, jer mislim da mogu da vam dosta pomognu u polju biznisa i društvenih mreža:

P.S. Nastavite da pratite moj blog, jer svakog utorka i petka izbacujem veoma korisne postove na temu biznisa, putovanja i lifestyle-a. Da bi lakše pratili kada objavljujem postove na webu, zapratite moju instagram stranicu @ememblog.rs

P.S. Ukoliko ste zainteresovani da dobijete 10,000 pratilaca na Instagramu, BESPLATNO preuzmite moj Freebie, koji se nalazi pri kraju moje početne stranice na blogu! (Home Page)


INSTAGRAM MASTERCOURSE

Ukoliko želite da u roku od 30 dana izgradite čitavu karijeru na instagramu, postanete popularni i zarađujete novac na ovoj aplikaciji pozivam vas da kupite moju digitalnu knjigu „INSTAGRAM MASTERCOURSE“ u kojoj se nalazi sve što bi ste trebali da znate vezano za instagram, kao i vodič do toga kako dići vaš profil na viši nivo i postići sve što želite na instagramu.

Kurs možete nabaviti na datom linku -> https://shop.ememblog.rs/product/instagram-mastercourse-pokrenite-vas-instagram-brend-i-proslavite-se-na-instagramu/

Uz kurs dobijate i besplatan instagram planer, kao i podršku EMEM brenda 24/7.

Za sada INSTAGRAM MASTERCOURSE ima preko 150 zadovoljnih klijenta, a broj iz dana u dan raste. Požurite i poručite svoj primerak knjige!

Evo nekoliko poruka koje sam dobila od zadovoljnih klijenta:


Za sam kraj, ne zaboravite i da me pratite na ostalim društvenim medijima:

This image has an empty alt attribute; its file name is 1606739440691-1-517x1024.jpg

Slične objave