Da li želite da počnete da zarađujete novac na instagramu?

Ukoliko je vaš odgovor DA, nalazite se na pravom mestu!

U dašanjem blog postu naučiću vas svemu što je potrebno da bi ste krenuli sa zaradom novca na instagramu u roku od narednih nedelju dana!

Koliko god izgledalo izazovno, verujte mi da je zarada novca na instagramu danas postala mačiji kašalj!

Kroz ovaj post saznaćete:

  1. Šta je sve potrebno da bi ste zaradili novac na instagramu
  2. Šta vas to čini legitimnim da zaradite novac
  3. Kako izgleda kvalitetno uređen instagram profil
  4. Šta su to niša i ciljna publika
  5. Kako kreirati kvalitetan sadržaj na instagramu
  6. Kako izgraditi influens nad ljudima
  7. BONUS: Strategija koja će vam pomoći da naterate ljude da urade baš ono što vi želite!

I to bi bilo to! Obimna tema treba da se obradi u ovom blog postu, tako da hajde da krenemo! 😀


ŠTA JE SVE POTREBNO DA BI STE ZARADILI NOVAC NA INSTAGRAMU?


1. KVALITETNO UREĐEN INSTAGRAM PROFIL

Prva i osnovna stvar koju vaš instagram profil treba da poseduje da bi ste zaradili novac od njega jeste kvalitetno uređen nalog.

Da bi ste stekli poverenje ljudi koji još uvek nisu čuli za vas pre svega morate da im pokažete da ste profesionalan u tome čime se vi bavite.

Instagram nalog je danas postao kao naša lična karta i cv za posao, na osnovu našeg instagram profila ljudi koji nas ne poznaju donose zaključak o tome ko smo mi, čime se bavimo i da li zapravo dajemo kvalitet.

Što bolje postavljen nalog na instagramu imamo, to više poverenja ljudi stičemo.

Daću vam prost primer:

Hajde da kažemo da ste u potrazi za novom odevnom kombinacijom! Bliži se rođendan vaše jako drage prijateljice ili sestre i odlučili ste da posvetite posebnu pažnju nabavljaju idealnog poklona za nju.

Otvarate instagram profil i kucate „ženska odeća“.

U tom trenutku izlaze vam dva instagram profila i vi ulazite u oba da vidite kako izgledaju i koji profil ima bolju robu koja bi se svidela vašoj prijateljici.

Ovako izgleda prvi profil u koji ste ušli:

Ovaj instagram profil nema lepu profilnu sliku, nema highligte i ima jako loš opis samog profila. Slike su izmešane, ne prate nikakvu estetiku, a roba je slikana na izuzetno ne profesionalan način. Slike nisu uklopljene, nisu izeditovane i lošeg su kvaliteta. Deskripcija samih postova ništa ne objašnjava i samim time ovi postovi nemaju puno lajkova i pozitivnih komentara.

Potom, ulazite u drugi instagram profil koji izgleda ovako:

Ovaj drugi instagram profil ima svoj logo kao profilnu sliku, u deskripciji njihovog naloga nalaze se sve potrebne informacije o njihovom brendu, u story highlight-ima imaju odgovore na pitanja mušterija kao i njihova mišljenja, a instagram feed im je lepo uređen. Svaka slika im je na pravom mestu, na nalogu možemo videti modele u odeći, kao i samu odeću na beloj pozadini. Sve slike su lepo urađene i izeditovane, pored toga prate estetiku profila.

Ovaj nalog ima puno lajkova i pozitivnih komentara, a u opisu na slikama nalaze se sve potrebne informacije za poručivanje odevnih kombinacija.

Sada mi recite, od kog instagram profila će te kupiti robu?

99% ljudi se odluči da kupi robu sa profila koji izgleda profesionalno, tako da je sama postavka profila izuzetno važna pri zaradi novca na instagramu. Bilo da se odlučite da otvorite vaš brend, prodajete fizičke / digitalne proizvode ili budete influenser koji će reklamirati brendove.

Zato u mome kursu „INSTAGRAM MASTERCOURSE“ koji možete pronaći na linku ispod, pored knjige od 200+ stranica gde vas učim sve o tome kako izgraditi biznis na instagramu, imam i poseban odeljak gde se nalazi preko 20 sati sadržaja sve vezano za instagram, od čega je 10h sadržaja posvećeno baš ovome – POSTAVCI INSTAGRAM PROFILA!

Tu prolazimo kroz sve što trebate da znate o postavci profila, kao što je:

  • kako pronaći idealnu sliku za profilnu
  • kako napraviti vaš logo
  • kako nazvati vašu instagram stranicu
  • šta treba da piše u opisu vašeg profila
  • šta sve treba da sadrže vaši story highlighti
  • kako postaviti instagram feed
  • kako uzeti slike za instagram + kako izeditovati te slike u 3 različita programa
  • kako napraviti dizajnirane slike za instagram
  • kako napisati opis koji privlači ljude
  • + PRODAJNE STRATEGIJE

Da naglasim, ovo je samo jedan deo kursa gde pričam o postavci profila. Kasnije, tokom kursa naučićete još puno interesantnih stvari koje će vam pomoći da ostvarite vaš biznis na instagramu. Kao što su kako dobiti pratioce, kako izgraditi influens nad publikom, veštine prodaje, kako pisati brendovima za saradnju, kako zaraditi novac…

Ukoliko vas interesuje više o mom kursu, uđite na ovaj link i saznajte šta vam sve nudi „Instagram mastercourse“ -> https://shop.ememblog.rs/product/instagram-mastercourse-pokrenite-vas-instagram-brend-i-proslavite-se-na-instagramu/

2. JASNO DEFINISANA NIŠA I CILJNA PUBLIKA

Druga stvar koju obavezno morate da imate na vašem instagram profilu jeste jasno definisana niša* i ciljna publika.

Ili ti jednostavnije rečeno, od vas se očekuje da jasno na instagramu postavite sadržaj da se zna čime se bavite na vašem profilu i da imate tačno određenu publiku koja vas prati.

Na primer:

Moj instagram nalog je mešavina lifestyle i biznis naloga, međutim ono što promovišem na mom instagramu jeste dominantno moj biznis koji se zasniva na mojoj pomoći drugima, tačnije vama, da kreirate biznis iz vaših snova.

Samim time moja niša je BIZNIS. A ciljna publika su mi ljudi zainteresovani za osnivanje svog biznisa, raspona godina od 25 – 40, dominantno sa Balkana.

*za one koji ne znaju značenje reči niše. Niša vam je isto što i kategorija. Tako da postoje različite „niše“, tačnije kategorije pod kojima možete da vodite vaš biznis. To mogu biti moda, način života, biznis, zavođenje, kulinarstvo…

3. KREIRAN KVALITETAN SADRŽAJ

Treća stvar koju vaš nalog mora obavezno da poseduje jeste kvalitetno kreiran sadržaj.

Ova treća stavka jeste donekle očigledna. Da bi vaš nalog bio praćen od strane drugih ljudi, ne samo što mora da izgleda estetski lepo, već sadržaj mora biti zanimljiv i privlačan vašoj publici.

Ono što je izuzetno interesantno jeste što je sam pojam „kvalitetnog sadržaja“ danas diskutabilan. Postoje različite vrste sadržaja i moglo bi se reći da je skoro svaka vrsta posebna na svoj način, međutim u samom početku ume biti izazovno kreirati dobre slike ili sam dizajn za instagram.

Ali posle nekog vremena lagano uđete u štos i kreacija sadržaja vam dođe kao dobar dan. 😀

4. STIČEN INFLUENS NA PUBLIKOM

Četvrta stavka koja vam je potrebna da bi ste zaradili novac na instagramu jeste stečen INFLUENS nad publikom.

Realno gledano, ovo je najlakša stavka koja treba da se ispuni, a toliko puno ljudi je gleda kao veliki izazov i mnogi zbog ove stakve se ni ne usude da započnu svoj biznis i svoju karijeru online.

Vidite, na internetu postoji jedno jako pogrešno uverenje koje plaši ljude da uđu u industriju preduzetnika i influensera, a to je sledeće uverenje:

POTREBNO VAM JE PUNO PRATILACA DA BI STE BILI INFLUENSER, IZGRADILI BIZNIS ONLINE I KRENULI DA ZARAĐUJETE NOVAC.

Oh dragi Gospode Bože, vi niste svesni kolika je ovo laž i pogrešno verovanje.

Da, pratioci umeju da budu značajni iz nekoliko razloga kao što su:

  1. Pomažu vam da izgledate bolje (profesionalnije, moćnije) kada ljudi prvi put uđu na vaš profil
  2. Daju sigurnost ljudima, obzirom da se danas na broj pratilaca gleda kao na broj zadovoljnih klijenta
  3. Lakše se sklapaju saradnje sa elitnim brendovima kada imate više pratilaca

Međutim, nije vam potrebno da imate 100k pratilaca da bi ste počeli da zarađujete novac na instagramu.

Vi možete da imate i 1,000 ljudi na vašem instagram profilu, i tih hiljadu ljudi mogu biti mnogo značajniji od nečijih 100,000 ljudi. A znate li zašto?

Zato što postoje influenseri, preduzetnici i generalno korisnici instagrama koji imaju hiljade i hiljade ljudi koji ih prati, a nemaju pojma šta da da rade sa njima, a još manje imaju bilo kakav uticaj na njih.

Biti influenser, biti vođa svog biznisa (preduzetnik) ili biti jednostavno osoba koja hoće da zarađuje od instagrama, ono što je vama potrebno nisu velike brojke praćenja, već izgrađen influens nad publikom.

Vi da bi ste nekome prodali nešto i tako zaradili novac, vi trebate da imate UTICAJ na ljude da oni dođu i kupe to što vi promovišete da bi ste zaradili novac.

I tako, vi koji imate 1,000 pratilaca na instagramu, možete da objavite na story da prodajete neki vaš proizvod, neku robu ili uslugu, i ukoliko imate uticaj nad vašom publikom, makar 10 ljudi će da vam se javi koji će hteti da kupi to što mu nudite.

Influens nad ljudima se generalno lako gradi i on je jedna od najvažnijih stavki, da ne kažem i najvažnija stavka, kada je u pitanju zarada novca na instagramu.

Možda vam trenutno zvuči izazovno ovo što sam vam navela, možda vam ovo zvuči kao neka vrsta prodaje, marketinške strategije, a vi se možda ne razumete baš u to. Ali verujte mi kada vam kažem, nije ni nalik tome.

INFLUENS NIJE PRODAJA.

Sa izgradnjom influensa može da se počne lagano, i važno je upamtiti da influns nije prodaja, to je samo odraz toga koliki uticaj nad publikom imate.

Na primer,

ukoliko ste upravo okačili na story neki film koji ste upravo odgledali u bioskopu. Odlučili ste da slikate bioskopske karte i da u par sledećih storija snimite vaše kratko mišljenje o filmu. To ste objavili sada na vaš stori i dok to visi na vašem storiju, dešava se da se nekoliko ljudi zapravo zainteresovalo za film koji ste odgledali i odlučili su da skrinuju vaše storije i da odu da odgledaju taj film.

U tom trenutku vi ste uticali na određeni broj ljudi da ode u bioskop i odgleda film.

Na početku nećete znati ko vas je poslušao, a ko nije, ali vremenom kako budete razgovarali sa ljudima na vašem instagramu, vi će te graditi sve jači influens, i ljudi će početi da vam se javljaju u instagram inbox-u i počeće da prate to što vi radite i da vas donekle kopiraju, baš zato što ste uticali na njih. 😀

5. POZNAVANJE CTA

Peta i poslednja stavka o kojoj ćemo pričati u današnjem blog postu jeste poznavanje CTA.

Ovo je već napredniji nivo i želim da naglasim da tek kada ispunite nevede stakve gore, bilo bi poželjno da počnete sa CTA taktikama.

CTA je skraćeno call to action, u prevodu – poziva na akciju.

Uz pomoć ove taktike vi pozivate ljude na akciju da urade nešto za vas. I koliko god zvučalo ludo, mnogi ljudi su od malih nogu isprogramirani podsvesno da rade na komande.

Tako da ste možda primetili da kada šetate ulicom i čujete neku komandu kao što je: „Okreni se“, „Stani“, „Pogledaj ono“, vi će te nesvesno uraditi ono što vam je rečeno da uradite.

Isto kao što nesvesno reagujemo na te neke bazične komande, tako reagujemo i na komande online.

Možda ste primetili da vam se par puta desilo da listate društvene medije i naletite na neke komande koje ubrzo i sami ispunite.

Na primer.

Da li vam se dešavalo da listate storije i u jednom trenutku dolazite do storija neke youtuberke koja je upravo objavila novi video! Na storiju ne samo što je podelila sliku ili isečak iz novog videa, kao i link kako da dođete do njega, već vam je i zadala komandu „SWIPE UP da odgledate moj novi youtube video“, i u tom trenutku kako je komanda izdata vi ste swipe up-ovali da odgledate video.

Ovo je samo jedan od primera, a verujte mi prošli ste kroz različite komande online a da toga ni sami niste svesni.

Evo nekoliko njih koje vam sada možda zvuče poznato, ili će vam zvučati, kada završite sa čitanjem ovog posta:

  • JAVITE NAM SE U DM DA BI STE SAZNALI CENU PROIZVODA!
  • Klinite na ovaj link i donirajte novac za životinje!
  • Poručite ODMAH!
  • Obratite pažnju na sledeće storije!
  • Lajkujte i komentarišite novi post na mome profilu!

Sve su ovo komande, ili bolje da kažem pozivi na akciju, koji vas teraju da radite tačno ono što vam je neko rekao da uradite.

Hoćemo da primenimo ovu taktiku u praksi?

Hajde! Taman malo da provežbamo ovo 😉

Pogledajte ovaj video koji sam nedavno objavila na mome tiktok nalogu:

Šta ste upravo uradili?

Pogledali ste ovaj video!

A zašto ste pogledali ovaj video?

Jer sam vam rekla „Pogledajte ovaj video“.

Da sam vam samo okačila ovaj video tokom pisanja ovog blog posta, bez da sam vam rekla da ga pogledate, da li bi ste ga odgledali?

A znate šta je još luđe?

Na ovom tiktok videu sam zadala još jedan zadatak ljudima, dala sam im još jedan poziv na akciju.

Vratite se na gore naveden tiktok video i ovog puta obratite pažnju.

Šta sam uradila na ovom videu?

Pitala sam ljude da li žele da krenu da zarađuju od instagrama, i u tom trenutku gledanja početnog dela mog videa oni su već sami sebi u glavi odgovorili da li žele ili ne žele da zarađuju. Oni koji žele da zarađuju ostali su na mome videu, a oni koji ne žele da zarađuju otišli su sa mog videa.

U nastavku dala sam poziv na akciju i rekla sam im da mi pošalju ovaj video u instagram dm i ja ću im dati odgovor.

U tom trenutku ljudi su sačuvali moj video i poslali su mi ga u moj instagram dm.

Da li znate zašto sam rekla da je baš ovo ludo?

Sad ću vam objasniti.

Ovim pozivom na akciju sam uradila sledeće:

  1. Naterala sam ljude da sačuvaju moj video – što mi je pomoglo da video ode na fyp i potencijalno postane viralan
  2. Naterala sam ljude da me kroz search opciju nađu na instagramu što mi je pomoglo da dignem moju aktivnost na instagramu, jer algoritam vidi da ljudi pretražuju moje ime
  3. Naterala sam ljude da mi puste poruku, a u tom trenutku sam na dalje mogla sa tim istim ljudima da radim šta hoću. Uz alate koje imam mogla sam da ih dovedem na moj youtube kanal, na moju blog stranicu, mogla sam da im napravim potrebu za kupovinom moga proizvoda i da ih navedem da ga kupe itd.

A pored svega toga sam stekla potencijalne pratioce na instagramu, nove aktivne ljude koji će pratiti moje storije, nove čitaoce na blogu, gledaoce na youtube-u, pratioce na tiktoku i potencijalne kupce.

Jer kada su se jednom zakačili za udicu poziva na akciju, začakiće se i drugi put, i treći, a Boga mi i četvrti. XD

I zapamtite, ovo što sam vam sada rekla je samo jedna od strategija koju ljudi na društvenim mrežama koriste.

Još puno strategija za dobijanje pratilaca, navođenje publike da uradi baš ono što im vi kažete i sticanje uticaja nad njima, možete pronaći u mome kursu „INSTAGRAM MASTERCOURSE“.

Kurs je trenutno na popustu, tako da iskoristite svoju priliku i kupite kurs koji će vam dati svo znanje da zaradite mnogo više novca nego što ste uložili u njega!

Više o kursu naravno imate na linku -> https://shop.ememblog.rs/product/instagram-mastercourse-pokrenite-vas-instagram-brend-i-proslavite-se-na-instagramu/

Posetite ga i nabavite sebi vaš primerak ovog vrhunskog kursa! ;D


Wow! Ovo je bio jedan prilično dug i dugačak post! Ukoliko ste stigli do kraja, moram vam reći svaka čast, zaista ste neverovatni!

Ovu priliku ću iskoristiti da vas pozovem da dođete i sledećeg petka na moj blog, obzirom da planiram da napišem nastavak ovog posta. Čak ću vam i dati spoiler o čemu ćemo diskutovati u postu iduće nedelje.

Tema koju ćemo obrađivati sledeće nedelje je…. „Koji sve načini zarade na instagramu postoje? – VODIČ KROZ INSTAGRAM ZARADU (2. deo)“

Niste za džabe naučili šta vam je sve potrebno da bi ste zaradili novac, a da ni ne znate kako zaraditi novac na instagramu zar ne? ;D

Tim povodom vidimo se sledeće nedelje u novom postu na mome blogu.

Do tada nabavite moj kurs, i uživajte u nekim od mojih prednodnih biznis objava vezanih za instagram. Linkove, kao i teme postova koji će vam biti od koristi ostaviću ovde:

Oh i naravno, zapratite me i na drugim društvenim medijima kao što su:

Slične objave