Pozdrav svima i dobrodošli u novi post na mom web blogu, danas sam tu sa vama uz jedne šokantne vesti – INSTAGRAM UBACUJE KEYWORD RESEARCH!

Nisam sigurna koliko ste upućeni u to šta je zapravo keyword research i zašto će baš on promeniti čitavu instagram aplikaciju, tako da dozvolite mi da vam objasnim…

KEYWORD RESEARCH

Keyword research je pretraživanje ključnih reči.

Ključne reči su glavna stavka koja pomaže SEO optimizaciji da jednostavno bude SEO optimizacija. Bez ključnih reči ne postoji ni SEO.

SEO (skraćeno od engleske reči – Search Engine Optimization) je skup radnji i aktivnosti koje se izvršavaju na stranicama sajta i van njega. SEO optimizacija vam pomaže da optimizujete svoj sajt ili kanal kako bi vas Google pretraživač rangirao na što boljem mestu.

Da bi ste upotpunili tu SEO optimizaciju, vi u samom SEO trebate da imate ključne reči koje se konstantno provlače kroz vaš post.

Na primer.

Ukoliko pišete post na temu „Kako uzgajati kaktuse“, čitava radnja u vašem postu vrti se oko kaktusa. Samim time KAKTUS je vaša glavna ključna reč u postu. Tako da kada objavite vaš post, Gugul spoznaje da u vašem postu ima puno reči „kaktus“ i da je to ono na šta se fokusira vaš post, i u odnosu na Fokusiranu rečenicu koju ste stavili u vašem SEO, tu će te se pojaviti na guglu.

Vi možete imati jednu glavnu ključnu reč i gomilu sporednih ključnih reči. Za gornji primer, sporedne reči za temu „Kako uzgajati kaktuse“ bile bi:

  • Uzgajivanje
  • Uzgajivanje kaktusa
  • Kako uzgajiti
  • Kako uzgajiti kaktuse
  • i druge reči koje se provlače kroz post više puta, a vezane su za tu određenu temu

Tako da to su vam ključne reči i SEO.

O ovim temama sam mnogo više pričala u postovima koje ću sada linkovati, a vama ću preporučiti da iste pročitate jer će vam biti od izuzetne važnosti ako želite da shvatite čitavu priču oko SEO optimizacije.

Bitni postovi: (must read)

Kada ubacite ključne reči, ključnu rečenicu u Yoast SEO i napišete ključnu deskripciju, i nakon što objavite post / video, vašem postu treba nekoliko meseci da se rangira na Guglu.

Onda kada se rangira, vi se pojavljujete na određenoj stranici Gugla, gde ljudi mogu pročitati vaš post.

Sada dolazimo do ključnog dela…

Kažite mi, šta radite kada imate problem? Kada ste u takvoj dilemi gde nikoga ne možete pitati za savet. Kome se obraćate?

Obraćate se guglu.

Vi tražite rešenje za vaš problem na Guglu, a gugl vam rešenje za vaš problem i daje.

Tako da ukoliko ukucate bilo koji problem, vama izlaze artikli koji vam nude bezbroj rešenja za vaše probleme.

To je čitava poenta i čitava svrha SEO optimizacije i ključnih reči.

One vam pomažu da pronađete odgovore na vaša pitanja.

E sada…kako će se ovo uvesti na Instagramu?

INSTAGRAM KEYWORD RESEARCH

Instagram će uvesti opciju da možete da pretražite određene teme, pojmove i potražite odgovore na vaša pitanja, isto kao i na Guglu.

Znači, kreiraće se opcija gde će instagram korisnici moći na primer da ukucaju „Najbolji restorani u Beogradu“ i izaći će im najbolji restorani u Beogradu.

Moći će da ukucaju „Kako dobiti pratioce na instagramu“ i izaći će im postovi na temu kako dobiti pratioce na instagramu.

Na slici možete da vidite jedan primer, gde je napisano „Baking recipes“ i izašli su postovi sa receptima, baš kao što ih je ta određena osoba tražila.

ZAŠTO ĆE I KAKO ĆE OVO PROMENITI INSTAGRAM ZAUVEK?

Objasniću vam jednu stvar, koja je danas mnogim preduzetnicima i ljudima u ovom digitalnom biznisu već jasna, a to je da društvene mreže nisu STABILNE iz dva razloga:

  1. Svaku društvenu mrežu određena kompanija vodi. Ta kompanija ima puno pravo da radi šta god poželi sa tom društvenom mrežom, a samim time ima pravo da je potpuno ugasi, da prestane da ubacuje novitete ili da je nekim svojim update-om potpuno uništi.
  2. Društveni mediji su prolazna stvar, jer ljudma brzo dosade. Svakka društvena platforma čoveku brzo dosadi. Koliko god se nove slike kačile na platformu, koliko god se uvodile nove opcije, vremenom ljudi dobiju potrebu za nečime skroz novim i tako gube potrebu za društvenim medijima.

I baš iz ova dva razloga društveni mediji nisu stabilni i pre ili kasnije oni se gase i zamenjuju sa drugim društvenim medijima.

Ali za razliku od njih, postoje platforme kao što su Google i Youtube, koje su večite. Platforme koje koliko god da koristite ne mogu nestati, ne mogu se ugasiti, ne mogu vam dosaditi.

Ove platforme zovemo search platforme.

Na ovim search platformama može se sve pronaći, svaki problem se može rešiti, svaka vrsta dosade se može ubiti, njima nema kraja, beskonačne su.

A vlasici instagrama su to shvatili, i shvatili su da pored svih novih neverovatnih aplikacija kao što je Tik Tok, Instagram neće izdržati,pašće kao platforma.

Jedini način da instagram postane beskonačan jeste da postane biznis search platforma. A to i jeste vrhovni cilj instagrama. Njihov cilj je da njihova aplikacija bude BESKONAČNA.

Zato instagram više nikada neće biti kao pre.

Poenta na instagramu više nije da vi delite vaše lepe slike sa vašim prijateljima. Kreirala se druga nova poenta…kreacija vašeg biznisa na Instagramu i pronalazak svakog rešenja na istom.

Od sada jedino što će biti važno na instagramu jeste da se kreira vredan sadržaj, da instagram kreatori budu u odličnom odnosu sa publikom, da se gradi influens, da se gradi biznis, to će biti čitava svrha ove aplikacije.

Do sada dobili smo opcije koje su mogle dovoljno da nas „zasite“, kao što su:

  • Story filteri
  • IGTV
  • Guides
  • Prodavnica
  • Reels

A ako malo bolje razmislite, primetićete da je instagram svaku od ovih opcija uzeo sa neke društvene mreže, pa čak i platforme!

Prvo je počeo sa story filterima koji su u originalu snapchat filteri, zatim su uzeli youtube videe i napravili IGTV, posle njih su prodavnice kao što su AliExpress preradili i napravili Instagram prodavnicu, tu su došli Guides koji su praktično kopija bloga, reels koji je preslikani Tik Tok itd.

Sada instagram planira da ubaci SEO optimizaciju, što znači da nešto veliko spremaju sa ovom aplikacijom.

Jednom kada ubace SEO, na instagramu moći će skoro sve da se radi.

Da se pretražuju profili, lokacije, brendovi, postovi, niše, filteri, videi , sve!

Šta više mislim da se na SEO otimizaciji neće zaustaviti.

Velika je šansa da će pored te SEO optimizacije, svoje već postojeće opcije preraditi tako da:

  • Na IGTV-u će moći da se zarađuje, videi će moći da budu po sat vremena, moći će da se uključi rotacija, filmovi i serije će moći da se kače i šta više mislim da će postojati određena kategorija za IGTV.
  • Guides će moći da se dizajniraju po želji, sve će isto biti kao i u blog postovima koje danas čitate.
  • Ubaciće se igrice (to vam garantujem)
  • Svako će moći da kreira svoju ličnu prodavnicu na instagramu
  • Linkovi će moći da se ubacuju, kao i sami tekstovi bez slike

Čitava aplikacija će biti prerađena jednom kada se SEO ubaci, ali sve će ići postepeno, polako, vremenom, kao i do sada.

Zašto mislim da će svega ovoga biti?

Sa SEO optimizacijom oni mogu da urade šta god požele. A znajući instagram i njihovu taktiku kopiranja svega živog online, ne bi me čudilo da sve ovo, pa čak i mnogo više ubace.

DA LI JE UBACIVANJE KEYWORD-A DOBRA STVAR PO NAS?

Bilo da ste instagram kreator ili da ste instagram korisnik koji vodi nalog samo da bi podelio nova dešavanja sa prijateljima, ubacivanje keyword-a će biti pozitivna stvar za svakoga.

Instagram korisnici će moći da pretraže rešenje za svoje probleme. A instagram kreatori će nuditi to rešenje, što će dovesti do većeg broja pretraga, pronalaženja profila i rasta pratilaca na profilima.

Ubacivanje keyword-a biće veliki hit, ukoliko instagram uspešno iznese ovaj update online.

Ali…

Naglasila bih da ubacivanje SEO optimizacije i keyword-a će takođe dovesti mnogo više konkurencije i apsolutno svi boriće se da budu prvi koji će izaći kada se neki problem bude pretraživao.

Bitno je i napomenuti da će Instagram 100% ovu opciju forsirati, tako da MORATE pre nego uvedu ovu opciju da:

  1. Sredite vaš profil
  2. Osmislite vašu biznis strategiju
  3. Naučite više o digitalnom marketingu

Prvih par meseci biće KLJUČNI za sticanje publike.

Zato ćete morati dobro da se pripremite. I vi, a boga mi i ja haha! 😀


Kao i uvek od mene će te dobijati najnovije informacije o svemu kao i strategije koje trebate primeniti da bi ste uspeli na instagramu.

Ukoliko želite da se odlično pripremite za ovaj update, kompletno postavite vaš profil i naučite sve o instagramu. Preporučujem vam da kupite moj instagram MASTERCOURSE u mojoj prodavnici shop.ememblog.rs

Ovaj kurs pomoći će vam da sredite vaš nalog, naučite sve o instagramu i stignete do 20,000 pratilaca u roku od samo 90 dana!

U ovom kursu nalazi se apsolutno sve o Instagramu, sve tajne, strategije i trikovi. A dobijate i gratis proizvod Instagram kalendar!

Takođe, obradovaću vas i sa informacijom da će sve u mojoj prodavnici od 01.12.2020 do 01.01.2021 da bude na popustu od 50% popusta. Tako da će te instagram mastercouse moći da kupite po esktra ceni od samo 30evra!

Spremite se, a mi se vidimo u narednom biznis postu sledećeg petka! 😉

P.S. Ukoliko niste, obavezno pročitajte i sledeće objave:

Zapratite me na društvenim medijima:

Slične objave