Pozdrav svima i dobrodošli u novi blog post na mome blogu! Danas sam tu sa vama da bi smo prodiskutovali o tome kako vi možete dovesti vaš Instagram profil do savršenstva! Ova tema preporučena je od strane jedne divne dame koja me prati na instagramu.

Ukoliko ste i vi zainteresovani za neku temu specifično ili ukoliko bi ste želeli da više pišem o odredjenim temama, obratite mi se u instagram inbox-u -> @ememblog.rs

Hajde da počnemo sa ovim postom…

1. PROFILNA SLIKA

Prva stvar koju svaki instagram korisnik primeti jeste vaša profilna slika. Ona odredjuje vašu kategoriju i prekratnica je za to hoće li ljudi zapravo pogledati vaš instagram profil ili neće.

Postoje tri verzije profilne slike koje opisuju vaš profil:

  • Privatni profil
  • Profil influncera
  • Brend profil

Privatni profil naslovna slika – Naslovna slika za privatni profil je najčešće korišćena uz slike sa snapchat-a i instagram storija. Slika nije profesionalna i više je casual. Takve slike su predstavnici privatnog profila.

Profil influencera naslovna slika – Naslovna slika za profil influencera je uvek visokog kvaliteta i najčešće su na njoj prikazan portret influencera. Mada na njima može biti i njihova normalna slika ili slika sa nekog eventa. Evo i par slika za primer:

Brend naslovna slika – Naslovne slike brenda su uvek njihov logo. Evo i par slika za primer:

2. BIOGRAFIJA

Druga izuzetno važna stavka da bi ste doveli vaš profil do savršenstva je vaša biografija.

Biografija na vašem instagram profilu bi trebala da ukratko objasni ljudima ko ste, čime se vi bavite i o čemu je vaš instagram profil. Biografija, pored profilne slike i feed-a je jedna od važnih stavki na osnovu kojih ljudi odlučuju da li će da vas zaprate.

Privatan profil:

  • biografija može da se sastoji od bilo čega

Influencer profil:

  • Vaše ime i prezime (bold)
  • Vašu kategoriju kojom se bavite
  • Mesto stanovanja (nije neophodno)
  • Mail / broj telefona

Brend profil:

  • Ime vašeg brenda (bold)
  • Vaše usluge
  • Gde mogu pronaći vaše proizvode
  • Objekti gde mogu da vas pronadju
  • Broj telefona / mail / lokacija

3. PLANIRANJE FEED-A I PRONALAŽENJE SVOJE ESTETIKE

Treća, broj jedan stavka koja će ljude naterati da vas zaprate je vaš feed.

Uz pomoć profilne slike i biografije vi privlačite ljude na vaš profil, ali ono što ih zadražava na vašem profilu je vaš feed i vaš sadržaj.

Što je feed uredniji, to su veće sanše da vas ljudi zaprate.

Kažite mi, ukoliko morate da izaberete jedan profil, koji bi ste pre zapratili?

Vaš feed trebate unapred planirati, a za planiranje feed-a vam mogu pomoći aplikacije kao što su UNUM, Feed preview for Instagram, Preview – Plan your instagram, Planoly itd.

U tim aplikacijama se organizuje feed. Mada velika mana koju imaju sve ove aplikacije je to što su ograničete, tj. možete organizovati feed sa samo 12 do 24 slike. Da bi ste stalno mogli da organizujete feed, morate da platite update aplikacije, što ja lično ne pronalazim toliko profitabilnim.

Zato ja imam odvojen instagram profil koji mi služi posebno za organizaciju mog instagram feed-a. Tu planiram mesecima unapred feed.

Kako ja rasporedjujem svoj feed, saznaćete u post koji izlazi uskoro.

Druga stavka koja je veoma bitna a tiče se feed-a je vaša ESTETIKA.

Profil bez lične estetike je kao profil bez originalnosti. Svaki influencer na instagramu treba na svom profilu da ima neku svoju estetiku po kojoj će da bude poznat. Dozvolite mi da vam pokažem par primera…

Ovo su četiri profila koja se bave istim kategorijama (Beauty & Lifestyle), pa ipak su toliko različiti jer svaki profil ima neki svoj lični pečat i svoju estetiku.

Način na koji organizujete feed, slike koje kačite, koncept koji kreirate, filtere koje stavljate, sve to čini vas originalnim i prikazuje ljudima ko ste vi zapravo. Ljudi će vas pratiti zbog toga, ne zbog broja pratilaca i lepog izgleda.

4. PLANIRANJE SADRŽAJA

Zatim na red dolazi planiranje sadržaja. O čemu će biti vaš profil? Koja je poenta vašeg profila? Koji vam je cilj na instagramu? Šta to želite da naučite svoju publiku?

Kompletan sadržaj uključujući feed, deskripcije postova i znanje koje želite da prenesete morate unapred isplanirati.

5. REDOVNE OBJAVE

Bez istrajnosti na instagramu, nećete daleko dogurati.

Da bi vaš instagram profil uspeo i da bi ljudi polako počeli da vas upoznaju, trebate da ih naterate da redovno prate vaša dešavanja u životu kroz instagram objave.

Što vas više ljudi vide na vašem instagram feed-u, to će vas brže i lakše zapamtiti, nakon čega će redovno početi da prate vaš sadržaj.

6. POVEŽITE SE SA PUBLIKOM

I za sam kraj, povežite sa sa vašom publikom.

Najbolji način da se povežete sa vašom publikom i da vas oni bolje upoznaju je kroz:

  • Instagram storije
  • IGTV videe
  • Odgovaranje na komentare
  • Upoznavanje sa vašim pratiocima

Ovo su osnove kako možete dovesti vaš profil do samog savršenstva! Ukoliko budete pratili ove korake i ukoliko budete bili istrajni, videćete kako vaš instagram profil polako raste.

Ukoliko vam se svideo ovaj post, linkovaću vam neke setove postova koje vam savetujem da pročitate. Mislim da će te imati velike koristi od njih 😉

BLOG POSTOVI VEZANI ZA INSTAGRAM KOJI ĆE VAM BITI OD KORISTI: