Od poslednjeg puta kada smo pričali, možete primetiti da se dosta svari izdešavalo. Od pre predhodnih par dana, život koji znamo i na koji smo navikli se drastično promenio!

Kao i vi, i ja sam zabrinuta od nepoznate pretnje koja se trenutno pojavila u svetu. Ali u ovom potu nećemo da pričamo o koroni, hajde da pokušamo da ostavimo stvari pozitivnima, i danas , mislila sam da pričamo o načinima kako da se osećate smirenije kada ste zabrinuti.

1. VEŽBAJTE

Tako da se moja uobičajena navika odlaska u teretanu ove nedelje promenila. Teretane su zatvorene, tako da sam primorana da vežbe obavljam kod kuće. Vežbanje pomaže mom mentalnom zdravlju i otkrila sam da neverovatno pomaže kod nervoze!

Aplikacije koje koristim pri treniranju kod kuće su Female Fitness, My Fit i Abs Workout. Ne treniram preterano, već čisto toliko da pokrenem svoje telo, održim liniju i podignem imunitet. Najviše radim na vežbama za stomak i butine, jer me one najviše umore, nakon čega uzmem slobodno vreme za spa dan ili spavanje 😀

Čak i da izadjete malo u šetnju, ne može biti štetno!

2. IDITE OFFLINE

Odredjene aplikacije stvaraju veliku anksioznost kod mene, poput instagrama. Sve vesti, storiji, repostovi, videi, samo stvaraju odredjenu paniku kod mene, a predpostavljam i kod ostalih ljudi. Pored sve te panike, kada vidimo da nam je aktivnost opala na instagramu ili kada uočimo da na instagramu se ne pronalaze neki postovi koji će nas inspirisati ili zadovoljiti naše potrebe, bude nam još gore.

Pre tačno godinu dana i 3 meseca, bila sam u tolikom stresu i brizi oko ocena u školi, a društvene mreže su samo pogoršale moje stanje. Tada sam shvatila da mala pauza od društvenih mreža može da napravi znatne pozitivne promene nad nama.

U poslednje vreme uživam u gledanju Youtube-a i igranju MMORPG igrica. To mi skreće pažnju sa mojih briga.

3. GLEDAJTE TV, FILMOVE I SERIJE

Dakle, kada se nađem u osećanju anksioznosti, okrećem se svojim najdražim filovima, serijama i tv emisijama. Pronalazim gledanje mojim omiljenih filmova i serija veoma opuštajućim i inspirativnim. Uglavnom gledam od filmova:

  • Belle et la bete
  • Princess Diaries
  • 50 Shades of Gray
  • Intern
  • Mean Girls

Što se tiče serija, moje omiljene serije koje gledam baš u ovakvom periodu su:

  • Sex and The City
  • The Legend of the blue sea
  • While you where sleeping
  • I’m not a robot
  • Legacies

Ponekad se zadesi da želim da gledam anime, tako da najčešće ova sva animea:

  • Fairy Tail
  • Akame ga Kill

A što se TV emisija tiče, trenutno redovno pratim:

  • Gulperi (Turska Serija)
  • Paparazo lov

4. SPA DAY

Posle vezba koje me inače ozbiljno zamore, ponekad volim sebi da pružim Spa Day! Jednostavno, odem u kupatilo na jednu divnu, toplu, dugačku kupku i naravno u medjuvremenu pustim neku muziku, jer što da ne?! XD

Nakon toga oblačim moj omiljeni mantil, sušim košu, otvaram sve žive prozore, stavljam masku na lice i odmaram nekih 20 minuta. Ako mi se posreći sestra pristane da me izmasira i moj dan je zvanično ispunjen!

5. PRIČAJTE SA NEKIM!

Ne morate patiti u tišini, nešto što me pokreće je da se svi trenutno osećaju ovako, nismo sami. Ako se stvari previše zabrinuto osećate, otvorite se, razgovarajte s nekim.

Javite se svojim najmilijima ili prijateljima, verujte mi da će vam biti lakše.

6. PEVAJTE

Jedno od mojim broj 1 stvari koja mi pomaže i kada sam nervozna, i kada sam zabrinuta i u bilo kom trenutku, jeste pevanje!

Baš sam u predhodnom postu “Bend kojim sam opsednuta u poslednje vreme…” pričala o tome koliko volim da slušam muziku, pevam i plešem! U poslednje vreme, kao što znate, dosta pratim bend po imenu Neffex i uživam pokušavajuću da pogodim iste note kao oni i da osmišljam neku koreografiju uz pesme.

Ili jednostavno da se zavalim u krevet, stavim slušalice i pevam iz sveg glasa. Da, jadne moje komšije i familija tokom mog “performansa”… XD

7. SPAVAJTE

Otkrivam vam da kada se osećam zabrinuto, nakon svega što sam napomenula gore, volim da legnem i odspavam! Ponekad odspavam jednu dobru turu od 5 sati, nakon čega se probudim kao nova. A ponekad, naparfemišem sobu nekim cvetnim parfemom i legnem u krevet da čitam knjigu.

Baš me interesuje šta vi radite kada ste uzemireni i kada se osećate veoma anksiozno! Slobodno mi pišite u instagram inbox šta to vama pomaže da ostanete smireni i da se vratite u fantastično raspoloženje!

Ukoliko vam je dosadno ovih dana i ne znate šta da radite, duboko preporučujem da pročitate ove postove i naći ćete odgovor:

Takodje, ne zaboravite da pročitate moje najnovije postove na blogu: