Želite da dobijate 1,000 novih blog čitalaca svakog dana?
Ništa lakše!
Kada sam započinjala sa svojim blogom imala sam puno problema oko sticanja blog čitalaca. Mesecima sam razmišljala šta to radim pogrešno i kako drugi blogeri uspevaju da svakog dana dobijaju hiljade i hiljade novih blog čitalaca.
Vremenom, kako sam sve dublje i dublje ulazila u ovu industriju, počela sam da shvatam kako funkcioniše dobijanje novih čitalaca na blogu.
Sada, nakon dve ipo godine vođenja uspešnog bloga, uspela sam da stignem do preko 1,500 do 5,000 novih blog čitalaca svakog dana!
A u ovom postu otkriću vam i kako sam to uradila. Uživajte!
1. KONSTANTNO KREIRAJTE VREDAN SADRŽAJ
Prvi trik kako da dobijete 1,000 novih blog čitalaca svakog dana jeste da konstantno kreirate vredan sadržaj na vašem blogu.
Google funkcioniše tako što ukoliko vidi da je jedan blog redovno aktivan, da ima vredan sadržaj i da je čitav blog postavljen na svoje mesto, on će taj blog nagraditi tako što će postove koje izbacuje taj blog stavljati na prvu stranicu Google-a.
A ukoliko čitate moj biznis sadržaj vezan za web blogovanje, onda već znate da jednom kada vaš blog bude izbačen #1 na Guglu, svako ko pretražuje temu o kojoj ste vi pisali, ući će prvo u vaš blog da ga pročita.
VIŠE ULASKA NA BLOG = VIŠE BLOG POSETA = VIŠE PARA + POSTAJU POTENCIJALNI ČITAOCI BLOGA
Na samom početku mog web bloga nisam bila redovno aktivna sa objavljivanjem svog blog sadržaja i iskreno rast mog bloga tekao je izuzetno sporo.
Ovo je moja blog analitika za 2019 godinu:
Kao što možete primetiti imala sam mnoge uspone i padove.
Do polovine Jula meseca objavljivala sam sadržaj kada mi je palo napamet. Ali od te polovine Jula odlučila sam da uvedem „raspored objavljivanja“ uz pomoć kog sam uspela da steknem mnogo više blog čitalaca.
Na dan uspela sam da dobijem od 100 – 500 blog čitalaca.
Trebalo mi je tih 6 meseci da svoju publiku naviknem na to da redovno objavljujem sadržaj i od tada moj blog je počeo da ređa brojne uspehe!
Ovo je moja analitika 2020 godine.
A sada ću da vam pokažem i nešto fascinantno! Sećate se kako sam imala 100 – 500 novih blog čitalaca svakog dana?
Sada imam oko 1,500 – 3,000 novih blog čitalaca svakog dana!
Zato je veoma važno da redovno izbacujete vredan sadržaj koji ljudima treba.
Znam da mnogi od vas idu u školu, na fakultet, imaju posao ili su zauzeti čuvanjem dece, tako da sam svesna da ne možete konstantno da kreirate novi blog sadržaj.
Zato vas savetujem da pročitate moj blog post „Kako planiram svoj sadržaj na blogu?„.
2. NASLOV POSTA
Druga stavka koja vam je potrebna da bi ste stekli još više blog čitalaca na dan jeste da kreirate primamljiv naslov.
Kada kažem „primamljiv“ naslov, na šta tačno mislim?
Primetićete da kada pretražujete teme na Google-u ili Youtube-u i kada vam neka od ovih platformi izbaci postove / videe koji su vam potrebni, vi ćete uvek kliknuti na postove / videe koji po naslovu zvuče primamljivije.
Primer.
Imamo dva naslova:
- Kako dobiti čitaoce na blogu
- Kako dobiti 1,000 novih blog čitalaca u SAMO JEDNOM DANU!!!
Na koji naslov će te prvo kliknuti?
Tako sam i mislila 😉
Sada postoje dve stvari na koje MORATE voditi računa kada kreirate naslove za vaše blog postove:
- Vaši naslovi ne smeju biti predugački
- Sve što je u naslovu morate dati publici
Pre svega naslovi ne smeju da vam budu predugački iz razloga što neko ko bude pronašao vaš post na Google-u neće moći da pročita naslov posta jer je predugačak.
A drugo što pokušavam da vam kažem jeste da vaš naslov ne bude CLICKBAIT.
Clickbait postovi znaju da donesu puno klikova na post, ali istog trenutka kada publika koja bude čitala vaš post vidi da se u njemu ne nalazi ni jedan dobar savet ili rešenje za njihov problem, odmah će izaći sa vašeg bloga i zapamtiće vas kao blog koji treba izbegavati.
Drugo, kreatori koji kreiraju clickbait naslove u 90% slučajeva pre ili kasnije izgube svu publiku koju su stekli.
U mome postu „Da li je pametno praviti CLICKBAIT naslove?„ napravila sam analizu jednog youtube kanala koji je sa pre 5 miliona video pregleda spao na manje od 100k pregleda i to samo zato što su pravili clickbait naslove.
Tako da sve što napišete u naslovu to MORATE dati vašoj publici.
3. KAŽITE VAŠOJ PUBLICI O ČEMU VI PIŠETE NA VAŠEM BLOGU
Ne mogu da nabrojim koliko sam do sada videla blogova koji samo napišu post da bi ga napisali i u čitavom tom postu ne stave ništa što bi publiku nateralo da nastavi da čita taj blog i da ga redovno posećuje.
Primetićete da na mome blogu i to u svakom biznis postu ja uvek napišem nešto na foru:
- „Na mome blogu stalno pričamo o ovoj temi…“
- „Na mome blogu smo dosta pričali o tome…“
- „Ukoliko pratite moj blog onda znate…“
- „Dobrodošli u još jedan novi post gde ću vas naučiti kako da dobijete čitaoce na blogu“
- „Novi petak je stigao, a sa njim i novi biznis post….“
Primetićete i da na kraju posta imam sliku na kojoj se nalazi tekst u kome kažem da svakog utorka na mome blogu izlaze lifestyle teme, dok svakog petka izlaze biznis teme.
Samim time što ja sve ovo provučem kroz moj post, moji novi pratioci već skapiraju da ja pišem baš o ovim temama koje ih interesuju. Tako da je tu veća šansa da će nastaviti da čitaju moj blog i tako postati redovni čitaoci bloga.
4. RANGIRAJTE VAŠE POSTOVE DA BUDU #1 NA GOOGLE-U
Najverovatnije najvredniji savet koji ću vam dati u ovom postu jeste da rangirate vaše postove tako da izađu uvek na prvoj stranici na Google-u.
Kao što već znate Google funkcioniše tako što ljudi u search bar na Google-u unesu šta žele da znaju i Google im izbaci sve artikne koji su vezani za tu određenu temu.
Ljudi uglavnom čitaju prvu, eventualnu i drugu stranicu na Google-u sa artiklima koji su mu izašli.
Stranica na Google-u ima koliko hoćete, a baš vi morate da se rangirate na PRVOJ stranici!
Kako će te to uraditi?
Putem SEO OPTIMIZACIJE.
Seo optimizacija je jedna izuzetno opširna tema o kojoj sam pisala u svome postu „Šta je to SEO optimizacija i zašto vam je baš ona potrebna da razbijate na Google-u“, tako da ukoliko niste, savetujem vam da pročitate ovaj post za više informacija o rangiranju prvi na Guglu.
5. OBAVESTITE PUBLIKU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
Poslednji savet koji ću vam dati u ovom postu jeste da obavestite vašu publiku na društvenim mrežama da ste izbacili novi blog post.
Bez obzira to koliko pratilaca imate na društvenim mrežama, uvek podelite novi post koji ste izbacili na vašim društvenim platformama.
One će vam pomoći da koliko toliko dobijete više blog pregleda i redovnih blog čitalaca.
Ovde smo stigli do kraja ovog posta! Nadam se da vam se današnji post svideo i da će vam biti od koristi u daljem blogovanju. 😀
Za bilo kakva dodatna pitanja slobodno mi se obratite putem email-a ili instagrama @ememblog.rs.
A ukoliko vam se svideo ovaj post, savetujem vam da pročitate i:
- Kako sam stigla do 60,000 čitalaca na WordPress-u? (IGTV video)
- Tajna uspeha na internetu – Otkrivam vam strategiju svoga biznisa!
- Kako zaraditi novac uz pomoć web bloga?
- 10 blog alatki
- lekcije koje sam naučila
Pratite me i na medijima: