Pozdrav svima i dobrodošli u novi biznis post na mome blogu! Danas sam tu sa vama da bih vam podelila svoju strategiju rasta broja čitalaca tokom praznika!
Kao što znate, do pre par meseci imala sam oko 60,000 redovnih čitalaca bloga i početkom Decembra kada sam gledala svoju analitiku bloga primetila sam da se broj podigao i da je moj blog imao 80,000+ čitalaca bloga.
Iskreno moja velika želja bila je da stignem do tih čuvenih 100,000 čitalaca bloga i da sa njima udjem u novu 2021 godinu, tako da sam Novembar mesec provela planirajući idealnu strategiju kako da dobijem još 20,000 čitalaca bloga u roku od samo mesec dana!
Došla sam do jednog plana uz pomoć kojeg sam uspela da dovedem još 20,000 čitalaca bloga i stignem do svoj ovogodišnjeg cilja!
A svoj plan i strategiju ću danas i sa vama da podelim, tako da imajući ovo u vidu, počnimo sa postom!
1. KREIRAJTE PRAZNIČNI SADRŽAJ
Prvo i osnovno šta trebate uraditi jeste da kreirate praznični sadržaj. Praznični sadržaj tokom praznika odlično prolazi, ljudi na internetu traže teme koje im trebaju i kada im se baš vaša tema pojavi prva na google-u to vama donosi čitaoce!
Uvek pratite sezone i na osnovu tih sezona kreirajte sadržaj.
Ukoliko vam trebaju ideje za praznične postove, preporučujem vam da pročitate ovaj vodič:
2. KREIRAJTE BLOGMAS
Kreacija prazničnog sadržaja je kao što smo rekli odličan način da se dobiju čitaoci tokom praznika. Ali još bolji način da se dobiju čitaoci je kreacija BLOGMAS-a.
Ukoliko ne znate šta je blogmas, dozvolite mi da vam objasnim.
Blogmas je praznična sezona blogera, gde blogeri svakog dana u toku Decembra kreiraju praznične postove za svoju publiku.
Ja sam počela sa kreacijom Blogmas-a još od 2017 godine, samo što su moje Blogmas sezone uvek bile na Instagramu. Prošle godine sam na webu samo kreirala prazničan sadržaj, dok sam ove godine kreirala BLOGMAS.
Blogmas je jedan od glavnih razloga zašto je moj blog uspeo da dobije 20,000 čitalaca u roku od samo mesec dana.
Ukoliko i vi želite da kreirate blogmas, savetujem vam da pročitate ovaj post:
3. PROMOVIŠITE BRENDOVE
Promovišite brendove i kreirajte guest postove!
Promocijom brendova na vašem blogu povećavate šansu za dobijanjem pregleda na vašem blogu!
Svaki put kada neko bude pretraživao informacije o tome brendu koji promovišete, vaš post će im izaći na Gugulu i samim time će te vi dobiti još veću publiku!
Ono što je najbolje kod ovoga jeste to što je ovakav post LONG TERM i što više popularnost brenda raste, to će više ljudi tražiti informacije o tom brendu, a što više traže informacije o brendu, to će više naletati na vaš artikl.
Zato u blogger industriji jedan od najboljih prolaza imaju make up, skin care i fashion blogeri.
4. REKLAMIRAJTE SE
I poslednji, ali izuzetno značajan savet jeste da se reklamirate.
Ne, pod ovim ne mislim da se reklamirate samo na Instagramu.
Reklamirajte se na svim platformama koje vodite! Facebook, Instagram, Youtube, Twitter… Koju god platformu koristite i koliko god pratilaca imali obavezno se reklamirajte online!
I došli smo do kraja današnjeg posta! Pratite savete koje sam vam dala, budite uporni i uspeh će vam biti zagarantovan!
Pored toga, sada kada znate kako sam povećala broj čitalaca za 20,000 na mome blogu tokom praznika, počnite sa planiranjem vaše praznične strategije za ovu 2021 godinu! Verujte mi da će se isplatiti 😉
Pored toga, ukoliko vam se svideo ovaj post obavezno pročitajte i:
- Kako planiram svoj sadržaj na blogu?
- Kako sam stigla do 60,000 čitalaca na WordPress-u? (IGTV video)
- Šta je to SEO optimizacija i zašto vam je baš ona potrebna da razbijate na Google-u
- Kako zaraditi novac uz pomoć web bloga?
- Tajna uspeha na internetu – Otkrivam vam strategiju svoga biznisa!
Zapratite me i na medijima: