Korona virus se širi tolikom brzinom, u roku od tri meseca već je bilo oko 124,609 slučajeva, 4,624 smrti, od čega su se 68,087 ljudi oporavili. I baš zbog ovog virusa, globalna ekonomija je na raziku.

U ovome postu diskutovaćemo o tome kako Korona Virus utiče na pojedinca, brendove i kompanije i generalno na biznis u svetu.

Moje ime je Mila i ukoliko već me znate ko sam, bavim se blogovanjem tri godine i jedna od neverovatnih stvari kod toga jeste što mi blog dozvoljava da se razvijam u različitim sektorima. Na ovome blogu bavim se LifeStyle-om, Fitness-om, Putovanjem širom sveta i biznisom! Sa ponosom mogu reći da mi je blog postao više od hobija, blog je postao moj posao kojim obožavam da se bavim! Ostanite uz ovaj post da saznate više i ne zaboravite da na kraju posta posetite LINK-ove koji vas mogu odvesti na slične postove, za koje mislim da će vam se svideti! 🙂

Pre nego počnem sa ovim postom, želim da kažem da je zdravlje nas, naših voljenih i ljudi u svetu najvažnija stvar, medjutim na internetu imate već dovoljno artikla o tome kako se zaštititi od virusa. Zato sam odlučila danas da diskutujemo baš o ovoj specifičnoj temi vezanoj za naše biznise, jer ukoliko smo svi mi onemogućeni od rada, nećemo imati novca da prehranimo nas i naše porodice, što može dovesti do zdravstvenih problema i rušenja biznisa.

Korona se prvo pojavila u Kini i od tada se širi neverovatnom brzinom svuda po svetu. Glavni razlog zašto je korona virus uspeo tako brzo da se proširi svetom je zbog Kineske Nove Godine.

Kineska Nova Godina je veoma bitan dogadjaj za sve Kineze i naravno u tom periodu oni putuju nazad u svoju državu da proslave Novu Godinu. A kao što znate danas je Kineza svuda u svetu, i svaki od tih kineza nakon što se završila proslava Nove Godine u kini, se vratio u državu u kojoj se prvobitno nalazio i tako se ovaj virus ovolikom brzinom proširio.

No, kako će Korona Virus uticati u svetu biznisa? Dozvolite mi da vam pojasnim.

BIZNIS U SVETU:

KUPAC

BREND

FABRIKA

U biznisu uvek imate kupca, brend i fabriku i sva tri veoma utiču jedno na drugo.

Kao što znate škole se zatvaraju, muzeji, pozorišta i gradska okupljanja su zabranjena. Što znači da ljudi, radi svoje bezbednosti, će ostati kući i neće trošiti onoliko novca koliko obično troše.

A kada kupac ne troši svoj novac, to ima veliki negativan uticaj na brend, jer im prodaja staje i oni ne dobijaju novac da prehrane svoje porodice, a kamoli naruče novu robu za njihovu novu kolekciju. Što momentalno utiče na fabrike.

A ukoliko fabrike ne dobijaju novac od brenda, onda kompanije nisu u mogućnosti da išta prodaju ili da bilo šta naprave. A takodje radnici u fabrikama ne dobijaju novac, što može fatalno da utiče na njih i njihove porodice.

KAKO ĆE OVA SITUACIJA SA KORONA VIRUSOM UTICATI NA SVAKI BIZNIS POJEDINAČNO?

Kao što i sami možete da vidite, ljudi su u tolikoj panici da su počeli sa kupovanjem zaliha! Rafovi u prodavnicama se izuzetnom brzinom ispražnjavaju i to dovodi do prve stvari koja će se desiti…

1. KUPAC VIŠE NEĆE ŽELETI DA KUPUJE BILO ŠTA IZUZEV NAMERNICA KOJE SU MU POTREBNE ZA PREŽIVLJAVANJE

Kupci više neće izlaziti napolje, što znači da neće trošiti novac. A sa obzirom koliko je lažnih i zastrašujućih artikala na internetu, neki kupci mogu postati paranoični ili u nekom periodu mogu živeti u strahu od ulaganja u svoj biznis ili kupovine bilo čega iz razloga što je većina svari napravljena u Kini.

2. KOMPANIJE / BRENDOVI ĆE IMATI MANJE SAMOPOUZDANJA

Kao što znate ljudi će ostati u kućama i neće toliko trošiti novac, i sadamožete primetiti da brendovi / kompanije putuju manje i prodaju manje robe. I eventualno videćemo ljude kako manje ulažu u svoj biznis, kako se povlače i pokušavaju da uštede što je više novca moguće.

Meni se baš desilo da sam danas trebala da idem na jednu radionicu i ispostavilo je da je radionica zatvorena dok se čitava situacija sa koronom ne završi. Što nije toliko dobro po kompaniju koja je vodila radionice, a nije ni dobro za nas koji smo hteli da dodjemo na njih.

3. STRAH SA STRANE SNABDEVANJA

Kupci neće kupovati, brendovi neće uzimati novu robu od fabrika, fabrike neće dobijati novac i neće praviti nove proizvode, brendovi neće više imati ni novca ni šta da prodaju, kupci će se pronaći u krizi.

Kao što sam već napomenula ljudi su utolikoj panici da neće uopšte moći da izadju napolje, da sakupljaju zalihe koje su im neophodne za preživaljavanje.

KAKO ĆE SVE OVO UTICATI NA VAS?

Situacija sa koronom je veoma kritična, pogotovo za ljude koji su imali stabilan posao i koji moraju da prehrane svoju porodicu. Medjutim, ovo je jedan period gde je najbolje da sami započnete vaš biznis.

U kući ste i praktično nemate šta da radite, osim da živite u strahu šta će se sutra dogoditi.

Umesto da strahujete i gubite vaše zdravlje, poradite malo na stvarima koje ste želeli oduvek da uradite, a niste smeli. Pokušajte sami da kreirate svoj biznis online, jer ovo nije i neće biti jedini virus i jedina prepreka koja će nas snaći. Možda se za 10 godina desi da se pojavi nova epidemija, novi virus, smrtonosna bakterija i onda će se ponovo sve zatvoriti i ko zna kakvo će stanje tek tada biti.

Ukoliko želite oprobajte se u otvaranju Youtube kanala, bloga, nekog online biznisa, a verujte mi ima ih puno!

Ukoliko ste zainteresovani u osnivanje biznisa na instagramu, na web blogu, Youtube-u ili izgradnje ličnog brenda savetujem vam da posetite moju blog kategoriju vezanu za biznis:

https://ememblog.rs/category/business/

A ukoliko želite da osnujete vaš biznis u smislu kreiranja vaše kompanije, brenda ili produkta. Savetujem vam da posetite sajt Alfa Projekta.

Toliko bi bilo od mene za ovaj post. Ne zaboravite da vodite računa o sebi tokom ovog perioda i ne dozvolite da vas jedan virus zaustavi u izgradnji vaših snova!

P.S. Ne zaboravite da posetite moje najnovije objave: