Instagram je mesto gde povećavate doseg svog poslovanja na globalnom nivou. Održavanje visokog angažmana korisnika ključno je za izgradnju uspešnog biznisa online.

Instagram je fascinantno mesto za samostalne preduzetnike, ambiciozne uticajne ljude i vlasnike preduzeća koji žele da plasiraju svoje proizvode i usluge na ovom tržištu.

To je zato što većina korisnika instagrama traži recenzije proizvoda, nove brendove i recenzije proizvoda na platformi. Ako ste već neko vreme na Instagramu i još uvek se borite da povećate angažman korisnika, ovaj vodič je za vas! Kako povećavate angažman na Instagramu, povezujete se sa korisnicima i izgrađujete svoju vlastitu IG zajednicu? Isprobajte ove savete i gledajte kako vaš instagram profil kreira brojne uspehe!


I ako je instagram jedna od najboljih platformi za promociju svog brenda i svojih proizvoda, on ima neke mane.

Najveća instagramova mana jeste promena aktivnosti na instagramu. Kreatori instagram izuzetno često menjaju pravila na aplikaciji, način na koji će se plasirati objave i slično, tako da preduzetnici i ljudi koji se bave instagramom konstantno moraju da jure nove načine kako aktivnirati publiku na instagramu.

Nakon četiri godine rada na svome biznisu na instagramu, ja sam došla do privremenih i stalnih rešenja vezana za aktivnost na platformi.

U ovom postu navešću vam samo neke od rešenja za dizanje aktivnosti, sa kojima verujem da će te biti oduševljeni!


1. NAJBOLJE VREME ZA KAČENJE POSTOVA

Da li ste znali da je više ljudi aktivno na Instagramu u određene dane, pa čak i u određeno doba dana?

Instagram je globalna platforma, a korisnici žive u različitim vremenskim zonama. Ako ne objavljujete u najboljem trenutku, vaš IG sadržaj možda neće privući toliko pažnje.

Ukoliko prebacite vaš nalog na poslovan profil, dobićete opciju analitike gde će te moći a proverite neke osnovne demografske podatke kao što su:

  • godine vaše publike
  • država u kojoj se vaša publika nalazi
  • vreme kada je vaša publika aktivna
  • i slično

Kao što već možete da predpostavite najbitnije će vam biti da znate u koje je vreme vaša publika najaktivnija, to će vam pomoći da znate kada da kačite objave na osnovu toga kada je vaša publika najaktivnija.

2. REDOVNOST (POSTOVI, STORIJI, VIDEI…)

Na instagramu je od velike važnosti da budete redovni sa svojim postovima, storijima i videima.

Priča sa instagramom je takva da ste vi, bez obzira da li ste influenser ili osnivač svog brenda, javno lice i vi nudite svoj život, savete i usluge drugim ljudima na tacni. Telefoni i društveni mediji teraju ljude na zavisnost, a kada ste javna ličnost ljudi su željni da saznaju više o vama, vašem životu i vašem biznisu.

Što više informacija dajete ljudima, što ste aktivniji i što se više konektujete sa vašom publikom, to će te lakše stići do uspeha i influensa nad njima.

3. SREDITE VAŠ FEED

Estetska feed-a je sve na Instagramu. To je, na kraju krajeva, vizuelno vođena platforma. Vi želite da vaš feed izgleda atraktivno, autentično, izražajno i raznoliko.

Morate imati na umu vrstu sadržaja koji objavljujete jer se vaš profil pre svega odnosi na vaše poslovanje. Dakle, bez sramotnih slika vaših epskih pijanih nesreća na fakultetu ili pucanja, osim ako ovaj sadržaj nije u skladu sa vašim brendom.

Održavajte vizuelne slike doslednim pridržavajući se skupa standardnih stilova uređivanja. Dobar savet bi bio osvetljavanje slika bez previše produbljivanja boja. Neka slike budu iskrene i izbegavajte previše zasićene boje. Odaberite zemljane tonove i zadržite uređivanje prigušeno. Fotografije bi trebalo da izgledaju prirodno, nikada previše iscenirane. Konačni rezultat uvek treba da bude estetski i u skladu sa vašim brendom.

4. SARAĐUJTE SA INFLUENSERIMA

Da biste svoj brend učinili relativnim i autentičnim, obratite da sarađujete sa mikro-influenserimau.

Mikro-uticaji su uticajni ljudi sa manjim brojem pratilaca. Oni su nezavisni, nisu vezani za bilo koju marku, brend i kompaniju, ali njihovi izvori imaju težinu. Imaćete uspeha sa mikro-uticajima jer oni više žele da rade sa različitim brendovima, pristupačniji su i često su njihovi uvidi autentičniji u poređenju sa previše eksponiranim ličnostima poznatim ličnostima. Nije iznenađujuće što mikro-uticajnici imaju najveću stopu angažovanja na Instagramu, oko 2-3%, u poređenju sa prosečnih 1,7% mega-popularnih uticajnih osoba.

Ne samo to, nego i mikro influenseri imaju ludački način prodaje proizvoda dvojoj publici iz brojnih razloga!

Detaljnu istagu o ovome vršila sam nekoliko godina unazad i došla sam do zaključka sa kojim ljudima treba sarađivati da bi se postigao uspeh na instagramu kao i velika prodaja proizvoda.

A ovaj savet, kao i svi ostali saveti koje ste dobili kako u ovom postu, tako i u mojim ostalim postovima je samo jedan mali delić svega onoga što učim svoje klijente u mome ebook-u „INSTAGRAM MASTERCOURSE“.

Tako da ukoliko želite da uzemete život u svoje ruke i izgradite vašu imperiju online, pogledajte moj kurs na linku: https://shop.ememblog.rs/product/instagram-mastercourse-pokrenite-vas-instagram-brend-i-proslavite-se-na-instagramu/

5. SPOJTE VAŠ INSTAGRAM NALOG SA DRUGIM MEDIJIMA

Da biste generisali veći promet i bolje angažovanje korisnika na instagramu, morate da širite glas o svom Instagram profilu do najudaljenijih delova interneta! To znači stavljanje vašeg sadržaja na Facebook, Pinterest, TikTok i druge naloge na društvenim medijima. Unakrsno promovisanje vašeg IG sadržaja omogućava vam da privučete ljude sa različitih platformi, posebno onih koji su već na instagramu, ali nisu imali pojma da ste i vi na toj platformi.

Možete koristiti IG-ove unakrsne promotivne alate i funkcije automatskog objavljivanja da proširite glas o svom Instagram profilu, ali svakako uzajamno promovirajte samo odabrane postove. Na ovaj način ćete izbeći kanibalizaciju svog sadržaja. Ako se svi vaši postovi u IG -u pojave na Facebooku, neki ljudi možda neće osjetiti potrebu da vas prate na IG -u.


I naravno, nećete znati da li se vaši marketinški napori isplaćuju ako ne pratite metriku. Instagram ima svoju analitiku, pa je lako videti koji od vaših postova je dobio najveću pažnju pratilaca. Proučite svoje postove sa najboljim učinkom, vidite šta je zajedničko svim ovim postovima i koristite ga za fino podešavanje vaše IG marketinške strategije.

Možete proveriti hašhtagove da vidite koji od njih dobro odgovaraju vašoj ciljnoj publici, koji su vizuelni stilovi popularni vašim pratiocima ili u koje doba dana želite da objavite nove postove.

Povećanje vašeg angažmana na Instagramu zahtevaće mnogo eksperimentisanja, pa isprobajte različite strategije i pogledajte šta funkcioniše! Bez obzira na strategije koje isprobate, uvek optimizujte svoj sadržaj kako biste povećali svoju pretraživost. Što brže ljudi pronađu vaš poslovni profil na IG -u, veće su šanse za bolji angažman!

Ukoliko vam se svideo ovaj post, preporučujem vam da pročitate i:

This image has an empty alt attribute; its file name is 1589033029462-517x1024.jpg

Slične objave

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *