Pozdrav svima i dobrodošli u novi blog post na EMEM blogu! Ovoga petka sam tu sa vama sa najnovijim biznis blog postom u kome ću sa vama podeliti nove informacije vezane za novitete na instagramu!

U mome prošlom blog postu otkrila sam vam tajne namere instagrama vezane za menjanje njihove čitave platforme, tako da instagram više ne bude društvena mreža, već search platforma i ono što vam mogu reći jeste da je jedan od ključnih update-ova koje instagram uvodi baš ovaj – ukidanje IGTV opcije!

Pre tačno pet godina instagram je na svoju platformu uveo novu opciju koja je u tom periodu bila potpuni hit, a u pitanje je Instagram TV video, skraćeno IGTV. Instagram TV video je bio jedan od njihovih eksperimenata koje su vršili da bi saznali kakav sadržaj bolje prolazi na njihovoj platformi.

Pored toga, kreatori instagrama su još tada imali na umu promenu instagrama iz društvene platforme u search platformu, tako da su morali na neki način svoju publiku da pripreme za tu promenu, koja danas već polako stupa na snagu na instagramu.

U tom periodu pre pet godina na instagramu su postojali isključivo:

  • feed postovi
  • storiji
  • tagovane objave

I budimo realni te tri stavke koje su imali bile su dovoljne da instagram opstane kao društvena platforma.

Međutim, kao što smo mogli da zaključimo u predhodnom postu „INSTAGRAM MENJA SVOJU ČITAVU PLATFORMU – POSTANITE VIRALNI PREKO NOĆI!“, društvene platforme budu popularne jedno vreme i onda kada taj period gde su one bile trending prođe, nešto drugo stupi na snagu i jedna društvena mreža padne i svi odu sa nje kao da nije ni postojala.

Društvene mreže jednostavno danas tako funkcionišu, dok god su u trendu ljudi koji vode te mreže mogu da zarade solidan novac i možemo reći za te platforme da „žive“, no onog časa kada se trend promeni, što kao što svi znamo može da se desi preko noći, čitava jedna platforma može postati prošlost i sav biznis koji je građen oko te platforme opada.

Sa druge strane imamo search platforme kao što su Google, Pinterest i Youtube. To su platforme koje rešavaju ljudima probleme i koje nikada ne mogu da izađu iz trenda jer ih ljudi konstantno koriste i bez obzira na to da li se otvori nova search platforma, svaka od njih je specifična na svoj način i svaka daje drugačije odgovore.

Google – Google je platforma na kojoj možete da pronađete odgovor na svako vaše pitanje u vidu pisanog sadržaja, mapa i slika koje vam nudi google. Preko Google-a konstantno čitate različite artikle koji vam pomažu da pronađete rešenje na neke svoje izazove sa kojima se suočavate i da čak dobijete neku vrstu edukacije!

Šta više dok trenutno čitate ovaj post vi koristite google, obzirom da se moj blog nalazi na toj strani interneta.

https://ememblog.rs/2021/09/10/kako-povecati-aktivnost-na-instagramu-update-ovan-vodic-za-2021-godinu/

Youtube – Druga search plaftoma koja vam je verovatno najpoznatija jeste youtube. Dok google nudi pisana rešenja i sadržaj, youtube nudi video rešenja i sadržaj.

Tako da kada ukucate temu koja vas interesuje u search opciji, youtube će vam izbaciti sav video sadržaj vezan za tu temu.

Pinterest – Treća search platforma koja vam je isto tako dobro poznata jeste Pinterest. Pinterest je platforma gde se dele slike preko kojih možete doći do vrednosti. Na slikama se uglavnom nalazi sadržaj koji vas interesuje i dato rešenje na njega, a ume i da se pojavi link koji vodi ljude ka nekoj drugoj search platformi kao što su Google ili Youtube da bi ljudi dobili tražen odgovor.

https://www.pinterest.com/miladurman/emem-business/

I tako se ove platforme konstantno održavaju u životu i kreatori ovih platformi imaju konstantno profit od njih.

Da rezimiramo, search platforme su oduvek bile jače i održavanije nego društvene mreže, one su uvek u toku i nikada ne izlaze iz mode. Iz tog razloga kreatori instagrama su odlučili još pre pet godina da počnu ljude da navikavaju na sadržaj kakav predstavlja search platforme, da bi ove godine uveli sve što je potrebno da instagram postane search platforma.

Mada vratimo se mi u sadašnje vreme i na ovaj update koji je ubačen na instagramu.

Ukida se IGTV.

Ljudi su se već navikli da gledaju različite forme video sadržaja na instagramu, počevši od jednominutnih feed videa, do petnestominutnih igtv videa, trosatnih live videa i šezdesetosekudnih reels videa.

Obzirom da je toliko formi videa na instagramu, instagram odlučuje da sve učini jednostavnijim i spaja sve vrste videa (izuzev reels-a) i tu kategoriju naziva „instagram videos“.

Pored nove ikonice i sekcije na profilu instagram takođe dodaje mogućnost da:

  • Kratak pregled videa (preview opcija) na home stranici i feed-u bude duži od 60 sec
  • Videi dobijaju mogućnost da se opseku
  • Videi dobijaju mogućnost da se ubace filteri na njih
  • Videi dobijaju mogućnost da taguju lokacije i osobe spomenute u videu

DA LI JE OVAJ UPDATE DOBAR PO NAS I KAKO MOŽEMO DA IZVUČEMO MAKSIMUM IZ NJEGA?

Pre svega moram da naglasim da je ovaj update fantastičan pogotovo za nas, ljude koji vodimo naše biznise.

Na ovaj način ljudi će izuzetno lakše uspeti da pronađu naš sadržaj koji je video formata i dići će se sama gledanost takvog sadržaja.

Sada ono što smatram da je najbolje kod ovakve vrste sadržaja jeste činjenica da VIDEO najčešće prodaje proizvod.

Da ljudi vole da vide sliek proizvoda, vole da znaju nešto više o vašem biznisu i vole da dobijaju informacije koje su njima važne putem ovakvih blog postova i artikla na internetu. Ali ono što prodaje proizvod jeste sama osoba, jesu emocije koje se prenesu putem kamere, to je ono što prodaje proizvod.

Ovo je najjači način prodaje, još plus kada uz njega znate da koristite prave alate da takve videe progurate i da u tim videima delite sa ljudima baš ono što može doći do njihovog srca i podsvesti, oh dragi moji…pa to je ludilo!!!

Više o sticanju aktivne publike na instagramu, pravilnom vođenju profila, kreacije brenda online, kao i načinima prodaje naučićete u „INSTAGRAM MASTERCOURSE-u“ koji možete preuzeti na linku: https://shop.ememblog.rs/product/instagram-mastercourse-pokrenite-vas-instagram-brend-i-proslavite-se-na-instagramu/

BONUS: Za vas sam pripremila posebnu ponudu!

Ako kupite kurs u narednih nedelju dana pored svog navedenog znanja koje će te dobiti, dobijate gratis i:

  • Instagram planer
  • 1 na 1 besplatne konsultacije sa mnom
  • Reklame na mome blogu i biznis instagram profilu
  • Bićete zvani na fotografisanja i sastanke
  • Plus dobijate šansu da postanete AMBASADOR emem brenda po završetku kursa i da samim time zarađujete 30% od prodaje bilo kog proizvoda iz prodavnice! (ako prodate jedan instagram mastercourse, dobijate 10,000+ dinara. A zamislite sledeću priču, kupili ste mastercourse i ako postanete ambasador dobijate svo znanje da pokrenete vaš biznis, prodate tri mastercourse-a i vi ste sve pare koje ste uložili u svo znanje na instagramu vratili, a plus možete da zaradite! Zar to nije STRAVA!)

VAŠ FOKUS

Da bi ste izvukli maksimum iz ovog update-a vaš fokus treba da bude na kreaciji što kvalitetnijeg sadržaja i na kreaciji nove estetike profila koja će da se uklapa uz vaš regularni feed i video feed.

Dok je još uvek ova opcija nova, instagram će da gura ljude koji budu promovisali tu opciju. Tako da nova tajna kako doći do što većeg broja ljudi jeste kroz kreaciju video sadržaja na instagramu.

Gledajte da vaš video sadržaj daje:

  • vrendost
  • emociju
  • strateški plan
  • proces
  • dobru ponudu

Konktujte se sa vašom publikom i dopustite joj da bolje upoznaju vas i vaš brend putem video snimka.

Takođe, fantastičan savet za vas od mene definitivno bi bio da vaši videi donekle imaju STORYTELLING.

Pored toga što će vaš video sadržati sve navedene komponente iznad, bitno je da se videi nadovezuju jedan sa drugim.

Tako da na primer, možete da napravite serijal postova koji je vezan isključivo za neku kategoriju kojom se bavite, pa kada promenite izgled vašeg regularnog feed-a, promenite i temu videa.

Na šta tačno mislim pod ovime što sam navela?

Od 2017 godine do početka 2020 godine vršila sam jedan veliki eksperiment na instagramu, da bih videla kako publika reaguje na drugačije vrste sadržaja. I ono što sam otkrila jeste da ljudi mnogo bolje reaguju na serijale estetičnih i vrednih postova koji se kreiraju na instagramu, nego na takozvani „every day same post scenario“.

Različita dinamika postova u svakome budi različitu energiju i vrstu motivacije. Tako da svaki serijal u sebi budi novu avanturu u ljudima i adrenalin koji će biti od velike koristi ako pokušavate da prodate neku uslugu online.

Primer:

Ovo su bili samo neki od mojih serijala koje sam vodila u gore navedenom vremenskom periodu.

Naravno sada bi sve to izgledalo drugačije jer mi je trenutno primarna kategorija biznis, a u to vreme je bila lifestyle. Pored toga sada uz sebe imam i profi dizajnera kojeg u to vreme nisam imala. 😀

Kao što možete da vidite svaki feed donosio je nešto drugačije, a zamislite kada bi se to sve spojilo sa mojim sadašnjim slikama i videima, pa to bi bila ludnica!

I iskreno, to planiram da sprovedem u što skorijem vremenskom periodu.

Isto tako vam savetujem da razmislite kakvu strategiju bi ste baš vi mogli da primenite uz ovu novu opciju koju nam instagram nudi?

Razmislite šta bi to moglo vašu publiku da zanima, kojom bi ste se estetikom vodili, kakvu bi kampanju vršili, gde bi išao vaš fokus i slično.

A ako vam treba bilo kakva pomoć, tu sam da odradimo konsultacije i postaramo se da vaš profil što bolje prođe i ovom digitalnom svetu. ;D


I to bi bilo to za današnji blog post, iskreno se nadam da vam se svideo i da ste uživali u njemu.

Svako ko je do sada kupio moj instagram mastercourse i postao član emem zajednice uskoro će moći da očekuje na mome youtube kanalu specijalan privatni video vezan za detaljan proces kako isplanirati svoju novu strategiju, kako privući publiku sada da kupe vaše proizvode i slično. Tako da dragi moji klijenti, stay tuned! 😉

A do novog posta i novog privatnog videa, savetujem vam da pročitate i sledeće postove:

Zapratite me na društvenim medijima:

This image has an empty alt attribute; its file name is 1606739440691-1-517x1024.jpg

Slične objave