Pozdrav svima i dobrodošli u novi biznis post na mome blogu! Danas sam tu sa vama uz jednu neverovatnu temu koja će vas definitivno oduvati sa nogu, a u pitanju je tema kako kreirati instagram deskripciju koja će vašu publiku da ODUVA SA NOGU!

Da li ste spremni?

Krenimo!

Mnogi ljudi koji ulaze u svet biznisa, a do sada se nisu susreli sa strategijom deskripcija na instagramu. često ni ne shvataju od koliko je velike važnosti ta mala deskripcija koju će te da stavite u opis vaše slike.

Ta jedna deskripcija može da proda vaš proizvod, dovede vam novog klijenta i poveže publiku sa vama i vašim biznisom. (bilo da se bavite influensom na instagramu ili vodite svoj brend profil)

Same slike na instagramu služe da vizuelno privuku čoveka, a deskripcija je ono što čitavu priču prodaje!

Dobro razmislite o ovome što sam rekla. Koliko puta ste skrolovali instagram i zaustavili se na slici samo zato što vam se estetski svidela, ali vam je mnogo više značilo ono što ste pročitali u deskripciji same slike.

Navešću vam par primera:

Ovo je profil moje drage kolegenice, ujedno i ambasadorke EMEM brenda @milanassweetlife, koja rastura na instagramu!

Njen sadržaj je visokog kvaliteta i ona ima veliki uticaj na brojne ljude širom instagram platforme. 😀

Ovaj post je jedan od pravih primera koliko je instagram deskripcija važna.

Zaustavili bi ste se da pogledate njen post zbog estetike slike. Iskreno Milana je ispala prelepo na fotci, koja se fantastično uklapa uz feed i koja nas donekle tera da se zapitamo „što je ovako sportski obučena? šta se trenutno dešava kod nje u životu?“ i to dovodi ljude, tačnije nas, do čitanja njene deskripcije.

U njenoj deskripciji možemo čuti od Milane kako nas poziva na odlazak na preglede, obzirom da su oni važan deo našeg života jer se tako staramo o našem zdravlju. Putem posta ne samo što je uputila poziv na brigu o sebi, već je odmah iznela dva rešenja kako možete da obratite više pažnje na vaše zdravlje tagovavši dva instagram profila dve dame koje pričaju baš o tome!

Samim time Milana je:

  • stekla simpatiju publike
  • naterala nas je da se pobrinemo o sebi i zakažemo termin kod doktora
  • uputila nas je ka ljudima koji se stručno bave ovime (i samim tim je najverovatnije doprinela prodaji proizvoda i usluga koje nude profili koje je tagovala)

LUDILO! ZAR NE?

Sada se najverovatnije pitate, šta je sve potrebno da se napravi bomba instagram deskripcija koja će privući publiku da se poveže sa vama i kupi vaše proizvode. Dozvolite mi da vam istaknem ono najvažnije. 😉

Vaša instagram deskripcija bi trebala da:

  • Trebalo bi da privuče pažnju za 3 sekunde ili manje
  • To bi trebalo da pruži vrednost čitaocima
  • Trebalo bi da primora gledaoce da preduzmu željenu radnju
  • Trebalo bi ga optimizirati pomoću vaših primarnih ključnih reči
  • Trebalo bi da sadrži nekoliko relevantnih hashtagova
  • Trebalo bi da koristi optimalan broj znakova!

KAKO NAPRAVITI BOMBA INSTAGRAM DESKRIPCIJU?

#1 PRIMAMLJIVA DESKRIPCIJA

Vaši natpisi IG-a trebali bi privući pažnju. Upamtite, na IG -u postoje bukvalno milioni preduzeća sličnih vašem, zato je važno istaći se. Imate samo 2 do 3 sekunde da privučete pažnju ciljne publike. U suprotnom, vaša poruka će se izgubiti u moru naslova koji zvuče generički i nikada se više neće videti!

Razgovarajte sa svojim sledbenicima poput dragog prijatelja ili sestre. Neka ton bude topao, prijateljski i privlačan. A vaša poruka? Može se povezati sa vašim pratiocima!

#2 VREDNOST

Instagram emojiji i kratke deskrpicije lako se dosađuju, plus postoje mnogo bolji načini kako možete privući pažnju drugima; morate da ih zadržite da bi im preneli poruku zbog koje ste na instagramu. Kako? Pažljivo napisan naslov IG -a trebao bi pružiti vrijedne informacije, rešenje će biti izlaz vašoj publici i vrednost kakvu su već duže vreme tražili na internetu.

Potrudite se da pored toga što dajete vrednost, koristitite i dosta ključnih reči koje su vezane za vaš instagram profil, da bi vas instagram što lakše sortirao u kategoriju kojom se vi bavite.

#3 NEODOLJIVOST

Zanimljiv natpis na Instagramu trebalo bi da primora čitaoce da preduzmu željenu radnju. Željena radnja bi mogla biti prijava za prijavljivanje na newsletter, učešće na konkursu i pretplata na besplatni sadržaj. Sve ovo će se koristiti za budući marketing.

Poziv na akciju je vaša atraktivna udica. Moraćete da obavestite čitaoce šta da učine kako bi ih približili korak ka dobijanju potrebnih informacija.

Na instagramu, poziv na akciju uključuje traženje čitalaca da „kliknu na link u biografiji“. Link bi mogla dovesti do:

  • sajta
  • prodavnice
  • bloga
  • youtube kanala
  • drugih društvenih mreža
  • linktree naloga
  • i slično.


Još jedan trik je zamoliti čitaoce da ostave komentar u odeljku za komentare, označivši da im se sviđa određeni post radi povećanog prometa ili da ostave oznake proizvoda na fotografiji koju bi ljudi mogli da daju feedback novim ljudima koji dolaze na vaš profil.

#4 RELEVANTNOST

Relevantnost je kritični deo svake marketinške kampanje. Isto se može reći i za natpise na Instagramu; sadržaj mora biti relevantan jer poslednje što želite je da otuđite svoju postojeću publiku.

Objavljivanje nevažnog sadržaja na vašem IG -u može izgledati kao dobra ideja pri izgradnji atraktivnog feeda, ali definitivno će se petljati u algoritme. Da biste privukli i zadržali pažnju pravih ljudi, morate ljudima dati ono što žele. Ako ljudi dolaze po vaše kolače, trebali biste im dati paklene kolače! Ako dolaze po savete za marketing, dajte im ludačke savete za marketing!

#5 ZAPOČNITE KONVERZACIJU

Poslednji i ujedno najvažniji korak koji ću vam dati u ovom postu jeste započinjenje konverzacije!

Ukoliko samo pokušavate da prodate proizvod online, nigde nećete dogurati.

Ključ uspeha na internetu, mada i u pravom životu jeste započinjenje konverzacije sa vašom publikom. Uđite u njihov način razmišljanja, razgovarajte sa njima, dajte im savete, postavite se kao da ste njihovi prijatelji da bi ste izgradili međusobno poverenje i simpatiju sa njihove strane.

A više o stupanju u kontakt sa svojom publikom, kao i više o tome kako napisati idealnu deskripciju koja će prodati vaše proizvode i koja će vam pomoći da izgradite fantastičnu fan bazu saznaćete u mom INSTAGRAM MASTERCOURSE-u koji možete pronaći na linku -> https://shop.ememblog.rs/product/instagram-mastercourse-pokrenite-vas-instagram-brend-i-proslavite-se-na-instagramu/


Ukoliko vam se svideo ovaj post pročitajte i:

Pratite me i na društvenim medijima:

This image has an empty alt attribute; its file name is 1606739440691-1-517x1024.jpg

Slične objave