Interesuje vas kako sam stigla do 60,000 čitalaca na blogu?
U današnjem postu odaću vam malu tajnu moje velike brojke čitalaca, a ta brojka se iz nedelje u nedelju povećava! Tajna koju ću vam odati za veliki rast čitalaca nalazi se u mom IGTV serijalu „Vodič kroz web blog“, gde vas uvodim u to kako se vodi web blog, šta je potrebno za vođenje web bloga i kako da vi monetizujete vaš blog!
Evo ga i link videa:
https://www.instagram.com/tv/CC_oyXNpmUy/
Međutim, ukoliko niste u prilici da odgledate video ili ukoliko više volite da čitate blog postove, nego da gledate videe, pretočiću taj video u blog post. 😀
Uglavnom, ukoliko pratite moj blog od samog početka moga bloga, onda znate da sam ja imala različite periode pisanja i objavljivanja tekstova na mome blogu.
Kada sam započela sa ovim blogom, što je bilo u Oktobru 2018 godine, iskreno nisam znala kako i šta treba da se radi na web blogu. Jer do tog momenta ja sam vodila instagram blog gde sam kačila tuđe slike, preko njih bi išao tekst i u deskripciji bi bio opis, tako da je web blogovanje bilo nešto potpuno novo i nepoznato.
Zahvaljujući pomoći Bloger Festa, uspela sam da sredim svoj blog i jedino što je ostalo jeste da publika dođe da čita moje tekstove.
Ono što u tom periodu nisam shvatila jeste da sam se previše fokusirala na to da publika dođe kod mene na blog, a ni sama se nisam toliko trudila oko bloga.
Postove koje sam pisala bili su zaista napisani sa puno ljubavi, pažnje i istraživanja, ali retko kada su izlazili postovi i to je bilo ono što je kočilo moj blog.
Ono što sam shvatila nakon mnogo meseci jeste da ukoliko ja ne pružam dovoljno sadržaja mojoj publici, koji im ja razlog dajem da bi se vratili da čitaju moj blog?
Prilikom gledanja youtube videa, primetila sam da pri kraju svakog videa, par mojih omiljenih youtube kreatora govore „Ako vam se svideo ovaj video, obavezno pogledajte i ovaj ovde video gde govorim o _____________. Takođe na ovom kanalu videi izlaze svakog petka, tako da subscribe i pratite naše videe“.
Malo sam bolje razmislila i primetila da svi kvalitetni youtuberi, koje pratim i koji imaju veliku broju gledalaca, zapravo imaju DANE kojima kače svoje videe.
Tim putem njihova publika nastavlja i vraća se da prati njihov sadržaj, a kreatori tog sadržaja dobijaju verne pratioce i preglede, koji im kasnije donose novac.
„Youtuberi nas nesvesno podstiču da stalno čekamo datum izlaska njihovog novog videa, par zašto to ne bih i ja uradila?“ – pomislila sam.
Od tada, obavestila sam svoju publiku na instagramu, dodala sam u about me stranicu i u svakom postu sam ubacila da se novi blog postovi mogu očekivati kod mene:
UTORAK – LIFESTYLE POST
PETAK – BIZNIS POST
Od tog datuma, moji čitaoci tačno znaju kada ja to pišem i objavljujem postove i polako sa male brojke čitalaca, sam kroz samo godinu dana stigla do 60,000 nedeljnih blog čitalaca.
Tako da, moj savet vam je da:
- Imate domen i hosting (da bi ste mogli da se rangirate na google-u)
- Kreirate vredan sadržaj
- IMATE DATUM OBJAVLJIVANJA POSTOVA
To bi bilo to što se tiče ovog posta, nadam se da vam se svideo, jer vas ubuduće očekuje više postova na temu web blogova i samog blogovanja!
Do tada, možete pročitati sledeće objave:
- Kako planiram svoj sadržaj na blogu?
- Koliko sam para potrošila na početak bloga?
- Kako da napišete savršen prvi blog post koji će privući publiku?
- Kako otvoriti vaš web blog?
- Šta su to domen i hosting? I da li su vam potrebni?
I ne zaboravite – svakog utorka izlazi novi lifestyle post, dok svakog petka izlazi novi biznis post!