Pozdrav svima i dobrodošli u novi post na mome blogu. Danas sam tu sa vama sa jednom veoma interesantnom biznis temom, a u pitanju je kako možete preraditi vaš već postojeći sadržaj i duplirati ga na različitim platformama.
Ovo je jedno od pitanja koje često dobijam na mome instagram profilu i odlučila sam da danas odgovorim na ta pitanja.
Pre svega želela bih da napomenem da dupliranje vađeh sadržaja i njegovo prerađivanje je apsolutno okej i da mnogi ljudi u biznisu se time bave. Šta više to prerađivanje sadržaja, veoma dobro služi i kao promocija kojom možete dobiti više čitalaca i posetioca platforme koju promovišete. Samim time možete duplirati vašu čitanost, gledanost, pratioce itd. A sada ću vam pokazati i kako to možete uraditi….
1. PROMENITE FORMAT
Ukoliko ste youtuber ili bloger koji kreira određenu vrstu sadržaja u niši, vaš kontent možete prebaciti u drugi format.
Uzećemo sada primer…
Recimo da ste bloger, trenutno pišete vaše blog postove, ali takođe morate da snimite i youtube video. U tom slučaju vi možete da vaš blog post, koji ste napisali, snimite i prebacite u video formu.
Ovim putem ne samo da sebi štedite vreme, već privlačite publiku sa oba dve platforme i preusmeravate ih ka vašim linkovima.
Ovu foru ja na primer koristim za IGTV, sa obzirom da trenutno nemam Youtube kanal. Svoj sadržaj sa bloga prebacujem u video formu na IGTV-u, nakon čega ljude preusmeravam da ako žele da vide više sadržaja kao što je taj video, mogu da posete moj web sajt.
2. SA PLATFORME NA DRUŠTVENE MEDIJE…
Druga stvar koju možete iskoristiti je deljenje sadržaja sa vaših glavnih platformi na društvene medije.
Ovo takođe spada u jedan marketinški trik koje rade mnoge kompanije, brendovi i influenceri.
Uglavnom, uzme se sadržaj sa bloga, youtube-a ili podcast-a i onda se taj sadržaj prebaci na društvene medije.
Primer.
Ovo je moj brend profil, na kome skoro sav svoj sadržaj sa web bloga prebacujem na taj profil i tim putem ga promovišem.
Ono što će te primetiti, to je da svojim pratiocima na instagramu dajem osnove moga posta, a pri samom kraju carousel objave, napišem im da ukoliko žele da pročitaju ceo post, moraju da posete moj web sajt.
Ne samo što promovišem sadržaj, nego svaka osoba koja uđe na moj profil sazna za mene i moj blog i vremenom postanu redovni čitaoci, kao i potencijalni kupci.
3. DELJENJE STAROG SADRŽAJA
I ako bi se mnogima činilo da je deljenje starog sadržaja samo delo lenje osobe, ukoliko postoji kvalitetan sadržaj na vašem blogu, skroz je okej „reciklirati ga“ i ponovo ga podeliti na platformi.
Ponekada, čitaoci neće gledati videe ili čitati blog postove iz bog zna koje godine, već će samo pratiti najnoviji sadržaj i u tom slučaju deljenje starog sadržaja može zaista da postane korisno i isplatljivo.
Takođe, možete napraviti i update-ovanu verziju tog posta / videa.
4. PROMOCIJA PUTEM STORIJA
Ukoliko želite da promovišete neki vaš stari video ili post, takođe ga možete podeliti na vaš story.
Postoje specijalne agencije kao što je Repurpose House, koje su specijalno namenjene za dupliranje sadržaja i menjanje njihove forme.
Ukoliko ne želite da pravite neke specijalne edite za storije, običan video gde pričate o nekom vašem starom postu + link do tog posta, je odlična promocija!
5. IZVLAČENJE POUČNE REČI IZ BLOG POSTA / VIDEA
I za sam kraj ovog posta, ukoliko ste rekli neku veoma poučnu rečenicu, ukoliko ste smislili neki vaš citat ili poseban primer, onda to možete da izvučete iz posta / videa i da taj citat okačite na vaš blog ili na vašu stranicu na društvenim mrežama.
…
To bi bilo to za ovaj post! Nadam se da ste uživali i da vam je neki od ovih saveta bio značajan za vaš dalji rad i manje mučenje oko kreiranja silnoga sadržaja ;D
Ukoliko vam se ovaj post svideo, savetujem vam da pročitate i sledeće objave: