Sigurna sam da smo se makar svi jednom našli u situaciji gde smo razmišljali šta to pogrešno radimo na instagramu i da li je naš profil uopšte vredan ulaganja u njega?!

Ukoliko pratite moj blog, onda sigurno znate da se u poslednje vreme dosta fokusiram na sticanje aktivne publike na instagramu. U prošlom postu diskutovali smo o ULTIMATE haštag strategiji na instagramu, a danas ćemo pričati o analiziranju vašeg naloga.

Moje ime je Mila i ukoliko već me znate ko sam, bavim se blogovanjem tri godine i jedna od neverovatnih stvari kod toga jeste što mi blog dozvoljava da se razvijam u različitim sektorima. Na ovome blogu bavim se LifeStyle-om, Fitness-om, Putovanjem širom sveta i biznisom! Sa ponosom mogu reći da mi je blog postao više od hobija, blog je postao moj posao kojim obožavam da se bavim! Ostanite uz ovaj post da saznate više i ne zaboravite da na kraju posta posetite LINK-ove koji vas mogu odvesti na slične postove, za koje mislim da će vam se svideti! 🙂

Nedavno kreirana je nova alatka koja pomaže instagram korisnicima da otkriju kolika im je aktivnost na profilima i da li tu trebaju nešto da promene.

Kako instagram marketing postaje sve popularniji, izbor influencera postaje još značajniji za uspeh kampanje. Međutim, glavni preduslov da kampanja funkcioniše je da koristi originalne uticaje za širenje poruke brenda. Na mreži postoje razni profili sa fejk publikom, što ruši kompanije i brendove koji žele saradnju sa influencerima.

Kao što sam napomenula u postu “Kako da dobijete PLAĆENE saradnje sa brendovima (saveti za nove influencere!)”, danas svako može da ima 50k pratilaca, lako i po jeftinim cenama pratioci mogu da se kupe. Ali nije bitno da li profil ima 50,000 pratilaca ili 5,000 pratilaca, bitno je da profil ima publiku koja zanima za sadržaj tog instagram profila i da je aktivan na njemu.

Mnoge kompanije i brendovi su sklopili poslovanje sa influncerima koji su imali lažne pratioce i samim time su ukaljali svoje ime i ukrali novac kompaniji / brendu sa kojime su poslovali.

Da bi kompanije i brendovi sebe zaštitili, počeli su sa detaljnom analizom instagram profila sa kojime žele da saradnjuju, da bi videli da li zaista mogu izvući profit i sklopiti saradnjom sa tom odredjenom osobom koja se nalazi na tome profilu.

Da bi ste vi osigurali Vaš uspešan biznis na instagramu, savetujem vam da analizirate vaš profil i vidite da li radite nešto pogrešno. Evo i linka…

https://influencermarketinghub.com/instagram-fake-follower-bot-checker-free/

Kada udjete u ovaj link, skrolujte malo na dole i izaći će vam sledeće…

Upisaćete vaš instagram username i kliknućete na ikonicu “Nisam robot / I’m not robot” i sačekaćete oko 10-20 sekundi da vam sajt skenira profil.

Nakon što ga skenira dobićete vaše rezultate.

ŠTA RADITI UKOLIKO VAM JE AKTIVNOST NA INSTAGRAMU LOŠA?

Ukoliko vam je nakon analize profila ispalo da nemate dovoljno lajkova, komentara i da ljudi ne prate vaše postove, onda definitivno morate uraditi nešto sa vašime profilom…

Evo i par trikova koji vam mogu pomoći da povećate aktivnost na vašem profilu i aktivirate vaše pratioce da prate vaše kontent.

1. SPRIJATELJITE SE SA VAŠIM PRATIOCIMA

Najbolji način da aktvirate vaše pratioce jeste da se sprijateljite sa njima.

Udjite na njihove profile i pre svega ih spamujte lajkovima i komentarima, nakon čega vam savetujem da im pišete privatno u inbox i pustite im neku lepu poruku šta vi mislite o njihovom profilu. Oni kada udju u instagram, videće vaše lajkove i komentare, nakon čega će oni vas spamovati lajkovima i komentarima takodje, a kada vide poruku zahvaliće vam se i to može biti jedan veoma lep i spontan početak prijateljstva.

Nakon što se sprijateljite ili makar upoznate, imaćete aktivnog pratioca, koji će stalno da vam lajkuje i komentariše nove objave.

2. PITAJTE VAŠE PRIJATELJE I PRATIOCE DA SHARE-UJU VAŠ SADRŽAJ

Share-ovanje vašeg sadržaja može doneti do velike aktivnosti na vašem profilu!

Share-ovanjem instagram primećuje da se ljudima svidja vaš sadržaj i da ga zato dele na svoje storije i u tom trenutku instagram će vas momentalno izbaciti na home page, a takodje će vaša objava češće izlaziti ljudima koji vas prate na home page-u, što će vam instant doneti bolju aktivnost.

3. RADITE SARADNJE SA OSTALIM INFLUENCERIMA

I moj finalni savet za sada jeste da počnete sa saradnjama sa ostalim influencerima u vašpj kategoriji.

Saradnje dovode do razmene pratilaca, a takodje svaki novi pratilac na vašem profilu može postati vaš potencijalni fan ili šta više kupac vašeg budućeg proizvoda!

Instagram u poslednje vreme nije ubacivao update-ove, tako da nema puno stvari koje mogu istraživati i o kojima vam mogu pisati o instagramu, makar za sada. Medjutim, sledeći post možete očekivati sutra i on će biti vezan za porast aktivnosti na instagramu (detaljna strategija), nakon čega će te na mome blogu moći da čitate postove vezane za blog i blogovanje, lifestyle i post vezan za volonterske kampove.

Do tada posetite sledeće postove:

P.S. Ne zaboravite da posetite moje najnovije objave na blogu: