Descendants 3 – Recenzija filma + link

Od malih nogu sam gledala diznijeve crtaće, moje detinjstvo je bilo ispunjeno magijom i čarobnim svetovima zahvaljujući Dizniju i njegovim čarima! Kako sam prerasla crtaće, počela sam da gledam dizney kanal i tamo sam prvi put odgledala Descendants. Film počinje sa venčanjem Lepotice i zveri koji ujedinjuju sve likove iz bajki i smeštaju ih u njihovu državu Aurodon. U drugu ruku, svi zlikovci su smešteni na Ostrvu izgubljenih, koje je zatvoreno magičnom barijerom preko koje se ne može preći. Godine prolaze i sin Lepotice i Zveri treba da proglasi svoju prvu dužnost princa pre nego postane kralj. Njegova proglas ostavlja sve šokirane, uključujući njegove roditelje, princ Ben je odlučio da da deci sa Ostrva izgbljenih šansu za bolji živor i da dodju u Aurodon. Ostrvo izgubljenih je jedno mračno mesto i princ Ben smatra da deca nisu kriva za zlodela njihovih roditelja. Tako, na  njegovu zapovest, u Aurodon dolaze 4 dece: Mal (ćerka Grdane), Evie (Ćerka Zle kraljice), Carlos (sin Kruele De Vil) i Jay (sin Jafara). Vremenom se radja ljubav izmedju Mal i Bena i tako priča počinje.

Sada, sa obzirom da se nalazite u ovom postu čiji je naslov „Descendants 3“, predpostavljam da ste odgledali prva dva filma. Zato ćemo pričati o trećem.

Treći Descendants film premijerno treba da izadje 2. Avgusta 2019, ali kao što možete da uočite danas je 28. Jul 2019. Listala sam instagram i na stori sam okačila isečak filma koji sam našla na internetu, kada mi je jedna devojka u dm napisala poruku da je ona našla film. U početku nisam mogla da verujem, ali kada sam ušla u sajt ceo film od 1h i 45 minuta se pustio! Zato joj se ovim putem neizmerno zahvaljujem na informaciji!

Početak filma:

Film počinje sa Mal koja objašnjava kako je ona dospela u Aurodon i šta joj je sledeće činiti. Kamera se sa prelepog pogleda na Aurodon pomera ka Ostvru Izgubljenih gde vidimo poštara kako razbacuje novine, čija je naslovnica „V’K Day is today“, nakon čega vidimo Mal i ekipu kako dolaze na Ostrvo Izgubljenih i započinju priču sa uvodnom pesmom „It’s Good To Be Bad“

Pesma „It is Good to Be Bad“ po rečima Dove Cameron peva o tome kako možete zlikovca da izvučete sa ostrva, ali ostrvo iz zlikovca nikada i kako će oni uvek biti ono što jesu i trebaju biti ponosni na to.

Nakon ovog kratkog performansa Mal, Evie, Carlos i Jay čitaju ko su izabrana deca koja će ići u Aurodon školu, gde će naučiti dosta toga i u budućnosti moći da dožive svoje „Happily ever after“. Izabrana deca su Dizzy, Squikey, Squirmy i Celia. Oni odlučuju da će sledeče nedelje doći po njih i savetuju ih da spakuju stvari i pripreme se za put.

Sledeće nedelje, pre polaska da pokupe decu, na velikom slavlju dolaska novih zlikovaca, Ben vadi prsten, prosi Mal i pita je „Da li bi želela da budeš moja kraljica?“, pre nego Mal odgovori Audrey, Benova bivša devojka, viče „Ne“, dok njena baka stoji i gleda Mal i Bena u šoku! Dok Mal i Ben slave, Audrina baka svaljuje svu krivicu na Audrey i govori joj kako su njihov status i njena budućnost kao kraljica uništeni i kako je njena majka čak usnula mogla da zadrži princa.

Mal, Ben i ekipa su krenuli na ostrvo izgubljenih da dovedu decu u Aurodon. Kada su se svi smestili u limuzinu i skinuli barijeru da bi prošli, Hades ih zaustavlja pokušavajući da se probije kroz barijeru i samim tim svojim magičnim kamenom napada Bena, Jaya i Carlosa. Mal se pretvara u zmaja i pokušava da pobedi Hadesa, u jednom trenutku ga odguruje i Hades ostaje zatvoren iza barijere gde su svi zlikovci. Mada, u medjuvremenu, Audrey zapisuje šta se desilo u njen dnevnik i pita se gde je njen srećan kraj? Tada Audrey počinje da peva njenu pesmu „Queen of the Mean“ i odlučuje da ukrade magični štap od Maleficent koji stoji u muzeju i krunu kraljice Aurodona. Nakon što je to učinila Audrey postaje zla, kosa i duša joj se menjaju i kreće sa kovanjem svog zlobnog plana.

-Početak priče mi se veoma svidja, vidi se da su se dosta potrudili oko uvoda. Takodje ono što sam uočila
jeste da imaju čitav početak priče detaljno razradjen i plan im je veoma jasan: Uvod u zivot zlikovaca u
Aurdonu, izabir novih studenta, prosidba, svadja izmedju Audrey i njene bake, odlazak da se pokupe zlikovci,
napad Hadesa i prikaz Audrey kako postaje zla. Uz sve to, prate ih slikovni detalji u filmu kao što su
promena imidza, naši glavni junaci su dobili novi stil i jasno možemo da vidimo po stilu oblačenja da su se
dosta promenili od kako su došli da zive u Aurodonu.Uz stil, tu se i sitnice koje veoma doprinose filmu kao
što su enterijer, eksterijer i sitnice koje prate priču svojih likova.

Mal i Ben su se vratili u palatu i odlučili su da porazgovaraju sa Lepoticom i Zveri oko incidenta sa Hadesom. Mal se oseća krivom što je dovela u opasnost Aurodon, i zato predlaže da se barijera za zauvek zatvori. Lepotica i Zver se slažu sa njom, ali je Ben jako povredjen ovom odlukom, mada pristaje na nju jer ne može da dozvoli da dovede svoje ljude u opasnost. Telefon mu je odjednom zazvonio i Ben prima informacije da su kraljičina kruna i Grdanin štap ukradeni. Dok razmišljaju koji je zlikovac počinio ovakvo delo, sve sumnje su im na Umi, Ursulinoj ćerki, koja je u drugom delu filma ostala na slobodi.

Mal odlazi da obavesti Evie o tome šta se desilo i Evie se ponosi na Mal što je stala u odbranu dece sa Ostrva, ne znajući da je Mal ta koja je predložila da se barijera zauvek zatvori. Pri izlasku iz male palate, pojavljuje se Audrey i pretvara Mal u staricu. Tada ona nestaje, a pojavljuju se Malini prijatelji koji obaveštavaju Bena o situaciji i spremaju se da odu na Ostrvo izgubljenih. Njihova jedina nada je da uzmu čarobni kamen od Hadesa, jedino taj kamen može da poništi čini koje je bacila Audrey.

To i čine, Mal, Jay, Carlos, Evie i Celia odlaze na ostrvo. Celia odvodi Mal do Hadesa. Kada su Celia i Mal stigle, pokušale su nečujno da udju u Hadesov dom i ukradu kamen, ali Hades ih je čuo, uhvatio je mal za ruku i pitao je šta rade ovde, na sta je Mal odgovorila „Zdravo tata“. Tada smo otkrili da je Mal ćerka Grdane zle vile i Hadesa boga. Hades ne predaje kamen tako lako, prvvo razgovara sa svojom ćerkom i na kraju zahteva duet od nje „Do what you gotta do“. Uskoro saznajemo da je Hades napustio Grdanu jer je bilo teško biti u braku sa njome, a sa Grdanom je napustio i Mal ali nikad nije prestao da pita ljude o njoj, kako je, šta radi, jel porasla. Na kraju, Hades predaje kamen Mal i govori joj „Ti si samo polu ja, tako da nećeš moći sve prednosti kamena da koristiš“, Mal je klimnula glavom i otišla bez pozdrava. Mal još uvek krivi oca što nikada tu nije bio uz nju.

-Ovaj deo u filmu je na mene ostavio veliki utisak. Otac i ćerka zajedno, nikad nisu pričali sve do današnjeg
dana. Da se ovaj incident nje desio, da Mal nije trebao taj kamen, da li bi Mal skroz zaboravila na oca?
Da li mu nikada ne bi dala šansu da joj objasni sve? Mal je data šansa za bolji život, data joj je šansa
da se pokaže, pa ipak za ovoliko koliko je u Aurodonu nikada nije htela da pruži šansu svom ocu. Ovde,
u ovom trenu, smo videli ljubav izmedju oca i ćerke, jednu neraskidivu vezu i tragičnu priču koja leži iza njih.

Mal i ekipa odlaze sa ostrva da pronadju Bena. Ali kada su otvarali barijeru da izadju sa ostrva Herry i Gil, Umini pirati, beže sa ostrva i izbijaju magični kamen i Maline ruke koji hvata Uma. Uma je bila na slobodi, ali nije kovala plan protiv Mal, već je gledala kako da slomi barijeru ili da joj nadje rupu da bi zlikovci mogli da pobegnu, ne da osvoje svet, nego da i oni dobiju bolji život. Uma če vratiti Mal kamen pod uslovom da nakon svega Mal da priliku svakom detetu da dodje u Aurodon ako to želi. Mal se složila. Mada, Uma nije imala poverenja u Mal, tako da je zadržala kamen kod sebe dok se sve ne završi. Da Mal ne bi izgubila kamen i da bi Uma bila sigurna da će Mal ispuniti obećanje, odlučile su da spuste ratne sekire i udruže snage. Naravno nije im bilo lako, ali nakon prvog napada na njih koje im je priredila Audrey, Mal i Uma su se zbližile, kao i njihova ekipa. U nadi da će naći Bena, razdvojili su se, devojke su krenule u Evinu kuću, a momci u šumu. Mal se izvinila Umi zbog svega što joj je učinila u prošlosti, a Uma je prihavtila izvinjenje. U medjuvremnu, Evie je našla svoju ljubav na podu kako leži  pod čarolijom sna. Jedina stvar koja je mogla da ga probudi je poljubav prave ljubavi, i tako Evie ga je poljubila i on se probudio. Momci su se dobro slagali, Harry i Gil su bili iznenadjeni ukusom borovnica, jer ih oni nemaju na ostrvu izgubljenih, a Jay im je pričao o njegovom životu u Aurodonu. Začuo se zvuk i uočili su zverku, koja je zapravo bio Ben, audrey ga je začarala i kao i njegov otac, on se pretvorio u zver kojoj nije stalo ni do koga. Carlos uspeva da mu pridje i smiri ga i u tom trenutku Jane, Carlosova devojka i takodje ćerka dobre vile dolazi i poliva Bena vodom sa svete reke, koja ubrzo skida čaroliju sa Bena i on se pretvara nazad u čoveka. Uma je dala kamen Mal u znak njihovog novog prijateljstva.

Kada su se svi našli kod Evine kuće dogovorili su se da će Jane, Gil i Evin dečko da idu da potraže dobru vilu,a da će Ben, Mal, Evie, Uma, Carlos, Jay, Celia i Harry da odu do jednu kućice u šumi u kojoj je nekada Audrey-na majka Aurora živela. Kada su stigli tamo Audrey nije bilo. Pitali su se gde da je pronadju i pored toga zbivali šale na njen račun, u jednom trenu došli su na temu kako će Mal osloboditi svu decu sa ostrva. Mal je uzdahnula i rekla im celu istinu, da će zapravo zatvoriti barijeru za zauvek. Celia se razbesnela jer više neće moći da vidi svoga oca i bacila je Malin kamen u vodu, Uma i Harry su bili razočarani i rekli su da su znali da nisu trebali da im veruju, a Evie i Malini prijatelji su bili razočarani, ali pre nego je Mal mogla išta da kaže, Audrey ih je sve pretvorila u kamen.

-Ono što mi se zaista nije svidelo u filmu jeste to što Audrey se nije ni borila. audrey se sve vreme krila
u jednoj kućici i bacala je čini, retko kad su je prikazivali, a kada jesu, uglavnom bi bila snimana iz
lošeg ugla ili bi čitava scena izgledala loše. Glumica koja je glumila Audrey je lepo glumila, ali mi se ne
svidja što u njoj nije bilo prikazano više želje za osvetom, više zla, stršnije svene, borba. Smatram da
ako se već pretvorila u zlikovca, trebali su iz nje da izvuku ono najgore, da pokažu tu zlu stranu.
U drugim Disney filmovima svaki zlikovac daje svoju najgoru verziju, tu su uglavnom ubačeni i ekstra efekti,
a kod Audrey ništa posebno ne možemo da vidimo. Takodje finalni obračun Mal i Audrey je bio užasnog kvaliteta.
Po mom mišljenju finalni obračun treba da bude veliki BOOM, da tu bude tenzije, da gledaoci ne mogu da skrenu
pogled da ekrana , da im misli skroz budu usmerene ka filmu. U finalnom obračunu Mal i Audrey nije bilo nikakvih
efekata, tenzije, drame, ničega. I to je moja najveća zamerka u filmu.

Kada je došao red da se Mal i Audrey obračunaju. Mal se pretvorila u zmaja, ali magični kamen koji je mal dobila od Hadesa više nije radio jer ga je Celia bacila u vodu. Audrey je pogodila Mal u krilo, a kao taoca držala je Celiu ispred sebe kako je Mal ne bi napala. Kada se Mal srušila, Uma je bacila čini iz ogrlice svoje majke i izlečila Mal. Tako je Mal uspela da ponovo poleti, skupila je snagu i obnovila je magični kamen, nakon čega je porazila Audrey.

Audrey se vratila nazad na dobru stranu, ali nije mogla da se probudi. Sve čini koje je bacila su nesale, ali šteta je bila naneta i sve se vratilo Audrey u lice. Mal se setila šta joj je otac rekao „Ti si pola mene, ne možeš sve uraditi što i ja“ i jedina nada da se Audrey probudi bila je da dovedu Hadesa da je oživi.

Scena se pomera i Mal je u sobi sa Evie, Carlosom, Jay, Benom, Lepoticom i Zveri, Audrey-nom bakom i Audrey koja bez svesti leži u krevetu. U nadi da će je probuditi, Ben šalje stražu da dovedu Hadesa. Nakon nekog vremena Hades ulazi na vrata sobe gde je Audrey spavala dubokim snom. Mal mu daje kamen i on oživljava Audrey. Nakon čega postavlja jedno jako dobro pitanje „Šta ćete uraditi sa njom?“, na šta je zver odgovorio „Pustićemo je da se odmori, ona ostaje sa nama“, tada je Hades rekao „Kada neko od nas pokuša da učini i najmanje zlo, bacate ga iza barijere i zatvarate ga na večnu patnju, ne davajući im drugu šansu, a kada neko od vaših pokuša da uništi ceo svet onda je to okej i to može da se oprosti.“ Zver je ostao bez reči. Hades izlazi iz sobe sa lisicama na rukama da bi ga straža bezbedno vratila na Ostrvo, Mal istrčava iz sobe, zahvaljuje se ocu, prilazi mu i ljubi ga u obraz. Otac joj daje kamen, smeši se i odlazi. Audrey se izvinila svima, Mal je takodje odlučila da se izvini Audrey jer iz nekog ugla zaista i jeste uništila sve Adurey-ne snove i ukrala joj život. Na kraju sve se vratilo u normalu.

Film se završava tako što su Mal i Ben na ceremoniji Malinog krunisanja i Mal treba da zvanično postane kraljica Aurodona, ali odbija. Počinje svoj govor i kaže „Ja ne mogu biti kraljica Aurdona. Ne mogu okrenuti ledja ostvru i ljudima na njemu. Doneli smo odluku da zatvorimo barijeru zauvek i to je bila moja ideja, ali je pogrešna. Naučila sam da ne možeš ziveti u strahu, zato što te to ni od čega ne štiti. Nikad ne znaš od kuda će loše da se pojavi i takodje ne možete znati odakle će se heroji pojaviti. Bez Ume i njenih pirata Aurodona više ne bi bilo, a bez Hadesa, moga oca, Audrey ne bi bila danas sa nama. Svi smo sposobni za dobro i za loše, bez obzira sa koje strane barijere dolazimo. I to je razlog što ne mogu biti kraljica Aurodona, moram biti kraljica i od Ostrva izgubljenih i mislim da je vreme da za zauvek spustimo barijeru.“

Barijera je spuštena i ispostavilo se da su zlikovci došli u miru u nadi za boljim životom i šta više svi su imali zajedničku žurku!

Tu su bila i dva presmešna momenta koja moram da istaknem! U pitanju je momenat kada se na kraju filma Hades pojavio i pitao je Bena i Mal da li je pozvan na venčanje? Mal ga je zagrlila i bilo joj je drago što joj je otac došao. Kada su se Ben i Mal zaglili, Hades je uputio strog pogled Benu i dao mu je doznanje da ga pažljivo posmatra! I to mi je bilo preslatko i presmesno!

A druga scena koja mi se svidela na kraju filma jeste ta kada je Jane rekla Carlosu da je preplašena da upozna njegovu majku Cruelu De Vil i da ne zna da li će joj se svideti, na šta je Carlosov pas rekao „Ti preplašena, zamisli tek kako je meni!“

-Svi ovi dogadjaji koji su se desili i sve izgovorene reči imaju neku poruku u sebi. Ja sam našla poruku u
filmu i neću je danas podeliti sa vama jer mislim da i vi takodje trebate da je nadjete. Naša misljenja su
različita i svako će da shvati odredjeni deo filma drugačije, ali u tome jeste i lepota svega.