Pozdrav svima i dobrodošli u novu objavu na našem blogu! Za sve one koji ne znaju, moje ime je Mila, već dve ipo godine sam teenage blogerka i trudim se da pomognem što više tinejdžera oko svih problema sa kojima se susreću. Nedavno sam podigla ovaj blog na viši nivo i uvela sam tri nove kategorije: LifeStyle, Business i Travel. Tako da ukoliko vas zanima više o ovim kategorijama i ukoliko vam se svidi ovaj post, obavezno posetite moju blog stranicu, sigurna sam da na njoj možete naći dosta postova koji vam mogu biti od pomoći. A sada predjimo na temu zbog koje ste vi ovde…

Nedavno sam sebi zadala jedan challenge. Primetila sam da mnogi od mojih čitalaca na mom instagram blogu imaju velikih problema oko njihove kilaže. Konstantno su nezadovoljni izgledom svog tela i mnogo njih želi da ide na dijetu.

Ja sam jednom bila na dijeti, ne baš svojom voljom… Desilo se nakon što sam raskinula sa svojim prvim dečkom, bila sam u tolikom očaju da sam prvih nedelju dana jela samo tost, a nakon toga nekih dva meseca nisam mogla normalno da jedem i narednih meseci sam jela kao ptičica. Jednostavno nisam imala apetita zbog svog doživljenog stresa, sve dok jednog dana nisam primetila znatne promene na mome telu.

Moj stomak je postao manji, više nisam imala podvaljak, lice mi se do te mere suzilo da nisam mogla da se prepoznam, imala sam blage podočnjake ispod očiju, koža mi je bila ispucana i kosa mi je u velikim količinama otpadala. Mnogo sam se uplašila i onda sam shvatila da sam ja toliko malo jela proteklih par meseci, kao da sam držala dijetu i moje stanje fizičko i psihičko otišlo je u aut. Konstantno sam bila umorna, da bih shvatila da nisam unosila dovoljno vitamina i kalorija, da sam na kraju postala anemična sa Gvoždjem 2 od minimum 30!

Na kraju dovela sam sebe u takvo stanje da mi je trebalo godinu ipo dana da se izlečim! Na silu sam jela hranu, uzimala sam tonu lekova i jela sam užasnu hranu ne bi li dobila više vitamina i proteina.

Naravno na ovaj period sam donekle zaboravila dok nisam krenula da dobijam poruke na instagramu koje bi glasile:

  • “Mila, želim da započnem dijetu, da li da to uradim?”
  • “Mila, ne jedem nedelju dana ništa, ali ne gubim kilažu”
  • “Mila, hoću brzo da smršam za praznike, koliko hrane ne trebam da jedem”

Ove poruke su me izbezumile. Ljudi danas toliko forsiraju dijete, da mladi veruju da će uz pomoć dijeta da smršaju brzo i da će sve biti strava, a zapravo uništavaju svoje zdravlje i živote!

Zato sam odlučila da napravim ovaj Challange.

20 DANA U TERETANI CHALLANGE

Zbog ovoga, odlučila sam da 20 dana redovno idem u teretanu, da se zdravo hranim i radim vežbe & da dokažem da DIJETA nikome ne treba da bi ispali “lepi”. Sve što treba jeste normalna ishrana i malo vežbanja.

1 DAN U TERETANI

Prvi dan u teretani bio je jako inspirativan. Ušla sam u teretanu spremna da osvojim svet, znala sam da ću ovime pomoći mnogim tinejdžerima i ljudima koji žele da smršaju. Zato sam prvi dan dala sve od sebe. Našla sam neke vežbe na internetu i primenila ih, takodje sam provela sat vremena na skoro svakoj spravici.

Istog tog dana dobila sam upalu mišića jer sam se previše naradila XD

1 NEDELJA U TERETANI

Prva nedelja je takodje prošla u mojoj snažnoj volji i želji da uspem. Svaki dan posle škola išla bih do kuće da jedem, sačekala bih pola sata i onda bih na 4 sata otišla u teretanu i radila šta mi padne pod ruku. Najčešće sam bila na biciklu i traci za trčanje, sa obzirom da su mi trbušnjaci jako teško padali. No, radila sam svakakve vezbe. Vezbe za noge, ruke, struk, stomak, prednju ložu, zadnju ložu, ledja, grudi…sve!

Nije bitno kako sam radila te vezbe, trudila sam se da ih ispravno radim, ali nakon nekog vremena trudila sam se samo da radim, bez obzira da li je ispravno ili ne.

2 NEDELJA U TERETANI

Druga nedelja u teretani postala je malo teža…Već sam bila iscrpljena i skroz me smorio odlazak u teretanu, pošto mi je sada to postala dnevna rutina. Da bih sebe motivisala gledala sam neke fitness stranice i stranice sa zdravom hranom, to mi je stvaralo savršenu sliku sebe i samo tako sam uspevala da radim vežbe.

Kao podrška tu je bila moja muzika i moja mašta. Češto bih maštala kako hodam gradom, a svi se okreću za mnom, kako na instagramu imam najlepše slike, kako mamini prijatelji ne mogu da veruju kako sam lepa. Da, ove maštarije zvuče jako detinjasto, ali su uspevale da mne drže okupiranu to vreme u teretani.

3 NEDELJA U TERETANI

Treća nedelja je bila moja zadnja nedelja u teretani. Ovog puta sam išla u teretanu na samo 2 sata, ali sam za tih 2 sata uradila sve potrebne vežbe. Te nedelje sam upoznala jednu puniju devojku koja možda ima 22 godine, tada smo se sprijateljile i često bi bile zajedno u teretani. Ispostavi se da ona na jednoj mašini provede 1 sat i tako sve mašine obilazi. WOW.

Takodje sam otkrila sa postoje programi gde se zaista intezivno radi, svaki program posebno se održava tri puta nedeljno i uz pomoć tih programa zaista puniji ljudi sada imaju tako lepe obline da je to neverovatno.

Ovo je bila moja zadnja nedelja u teretani, ali jako želim da probam taj trening.

PROGRAM

Sada kada sam vam ispričala o mojim nedeljama u teretani, vreme je da vam ispričam svoj program, nakon čega vam pokazujem dobijeni rezultat.

1. KOLIKO PUTA SAM IŠLA U TERETANU?

Išla sam u teretanu svaki dan i uvek je bilo u istom periodu, od 16h – 20h.

2. DA LI SAM BILA NA DIJETI?

Ne, šta više ubijala sam se od hrane. Nisam pratila nikakav dijetalni program, nisam obraćala pažnju da li jedem nešto masno ili ne. Ja volim da jedem i niko ne može da me natera, pa čak ni ja sama ne mogu da se nateram da smanjim ili promenim obroke. Ja jedem šta ja želim da jedem, šta goji šta ne, šta daje kalorije a šta ne, apsolutno me nije briga.

3. KOLIKO SATI SAM PROVODILA U TERETANI?

Prva nedelja – 4 sata

Druga nedelja – 3 sata

Treća nedelja – 2 sata

4. DA LI SAM RADILA VEŽBE ISPRAVNO?

Trudila sam se da ih radim ispravno, ali ponekad, na nekim vezbama i spravicama sam se umorila, tako da sam samo radila da bih se oznojila i da bi višak kalorija izgorele.

5. DA LI SAM PRAVILA PAUZE U TOKU TENINGA?

Da, pravila bih pauze kada bi to bilo potrebno. Nisam imala neki raspored tad i tad pravim pauzu, više je to bilo kada se jako umorim ili osetim vrtoglavicu stala bih da odmorim.

POENTA I REZULTAT

Poenta cele ove priče je sledeća… Sa dijetom sam zamalo završila u bolnici, kosa mi je opadala i bila sam u očajnom stanju. Kada sam počela sa ovih 20 dana u teretani izazovom, nisam pratila savete “velikih stručnaka”. Ljudi na internetu će vam reći: moraš ispravno raditi vežbe, moraš paziti na ishranu ako želiš da smršaš! Izvinjavam se, ko to kaže? Ja sam za 20 dana dosta smršala, nisam pratila nikakav tutorial, jela sam normalno, nisam svaki put radila vežbe dobro, no idalje sam dobila fascinantne rezultate. A ovo su ti rezultati…

Zamolila bih sve koji čitaju ovaj post da shvate da dijeta nije nikako dobra za vas i vaš organizam. Redovno i dobro jedite da skupite snagu, a u teretani trošite svoje kalorije. Nadjite način da sebe inspirišete i da sebe održite motivisane da idete u teretanu i da nastavite da radite. Ovo su bila samo 20 dana u teretani, da sam išla 5 meseci u teretanu sada bih i ja bila kao pravi modeli koji hodaju crvenom pistom. Sve možete, samo ukoliko to želite & ne postoji brzi način da se smrša, postoji samo zdrav (kvalitetan) i loš (ne zdrav) način mršavljenja. Molim vas izaberite zdrav.

P.S. Ne zaboravite da posetite moje najnovije objave na profilu: