Želite da izgradite vaš lični brend? Znam kako vam je, i ja sam bila na vašem mestu pre par godina i šta više i danas se borim da izgradim što veći brend. Pre par godina počela sam sa 0 pratilaca na društvenim mrežama, 0 ljudi koje poznajem da mogu da mi pomognu, tako da znam kako je teško započeti vaš brend ako ste tek na početku vašeg dugog putovanja.

Pre nego počnem sa ovim postom želim da vam kažem da će cela izgradnja vašeg brenda da potraje i ništa se neće desiti preko noći, ali ja ću dati sve od sebe da vam pomognem da što pre dodjete do vašeg cilja!

Za danas sam vam pripremila 5 trikova kako da izgradite vaš brend, pa hajde da počnemo 😀

1. PLATFORMA KOJU KORISTITE

Jedno od pitanja koje često dobijam je „Da li bi trebala da se pojavim na svakoj platformi da bih uspela u biznisu?“ i moj odgovor je definitivno ne! Ukoliko imate više platforma onda ćete se samo izgubiti po njima. Prvo će vam trebati ekstra puno vremena da sve osmislite i primenite, zatim jednostavno je ne moguće da se svim aplikacijama posvetite. Pre su postojali samo FaceBook i Twitter, Youtube je bio korišćen ali slabo. Danas tu je gomilu platforma kao što su Instagram, Blog, Youtube, Twitter, Facebook, Pinterest, We heart it, da ne nabrajam više. Ono što vam preporučujem od srca jeste da se fokusirate za početak na 1-2 platforme. Jedna od platforma je jako bitno da bude instagram! Instagram je danas najpopularnija internet stranica i preko nje vrlo lako možete doći do pratilaca. A druga platforma neka bude po vašoj želji.

Instagram će vam služiti više kao promocija onoga šta započinjete. Druga platforma neka bude ono što je vama NAJLAKŠE, moja preporuka je ili Youtube ili Blog, zato što društvene mreže generalno služe za promociju onih važnih stvari. Ja sam izabrala da pišem blog, jer nemam adekvatnu opremu za YouTube, ne znam preko kojih aplikacija da editujem videe i jednostavno mi je lakše da sedim i kucam ono što mislim i znam, nego da stojim i pričam, pa ukoliko pogrešim ili ruzno ispadnem da moram čitav video da brišem. Ali znam puno ljudi kojima je ekstra teško da pišu blog i lakše im je da pričaju o kameru, tako da za svakoga je drugačije!

2. EDUKUJTE

Ovaj korak može da bude malo teži za vas, ali ne možete biti ekspert u svemu, tako da vam treba jedan kontent kojeg ćete se držati. Ali verujte mi to je najjednostavniji način da krenete sa izgradnjom svog brenda. Vi želite da bedete znani po nečemu, vi želite da ljudi pokažu vaš rad i kau „To je ta devojka koja deli savete na blogu“ (moj primer) ili „To je devojka koja prodaje svoju odeću na instagramu“ ili „To je devojka sa strava receptima“ ili šta god to bude. Ono što morate da radite je da edukujete druge ljude i delite vaše savete i mišljenja putem te platforme. Ono što trebate osmisliti je po čemu želite da vas ljudi prepoznaju! Zapišite na papir šta znate i šta najviše volite da radite. To može biti modeling, kuvanje, vlogovanje, snimanje videa, maskiranje…. Nažalost danas ljudi pretražuju samo ono što im treba, zato vi budite ti koji će im dati odgovore na njihova pitanja.

Ono što je dobro jeste to što kada pogledate sve te poznate ličnosti oni se svi drže jedne teme i njihovog načina pisanja, a vi pošto ste tek došli, svetu imate da predstavite nešto novo, novi dizajn profila, novi način pisanja, nove teme i to je ono što može zaista da vas digne. Ukoliko vi možete da dodjete do nečeg novog, to će da privuče dosta pažnje i tako ćete dobiti dosta novih ljudi ne samo kao pratilaca, već ljudi koji će da vas slušaju, gledaju i pamte vaše reči.

3. NETWORKING I VAŠA KATEGORIJA

Znam da sada mislite „Kako će ljudi da saznaju za nas? Ko će pa mene da sluša“, ali kao što sam rekla, sve poznate ličnosti su bile na vašoj poziciji. Ja sam bila na istoj toj poziciji gde sam se pitala ko će da čita sadržaj jedne četrnaestogodišnjakinje? A gledajte me danas. Pre svega verujte u sebe, vi MOŽETE da naterate ljude da vas slušaju.

Ono što sam uočila da su mnoge slavne ličnosti na početku svog rada saradjivale sa ljudima. Ono što vi želite sada jeste da uspostavite pre svega komunikaciju sa svojim pratiocima, odgovarajte na komentare i budite prijateljski nastrojeni sa njima. Takodje, ono što su takodje radile slavne ličnosti jeste to da su promovisale ljude koji se bave sličnim stvarima kao i oni. Na primer: ja sada blogujem, ja sam Lifestyle bloger i sada ću da nadjem još nekog LifeStyle blogera koji ima sličan sadržaj kao i ja i sličnu publiku kao i ja i onda ću u jednom od mojih postova da ga spomenem. On će da vidi da sam ga ja spomenula, pa će onda da i on mene spomene u njegovom postu i tako ću ja dobiti nešto njegove publike. Mada, neće se uvek dešavati da ih jednom spomenete i da će vam odmah uzvratiti. Zato želite da pokušate da se sprijateljite sa njima, da ih pominjete u vašim postovima/videima i basically da ih naterate da vas primete.

Takodje, možete ih zapratiti na drugim platformama i odgovarati na njihova pitanja ili komentare! Tako će vas više ljudi uočiti i saznati za vas! Jer ako ćemo iskreno koliko slavnih ličnosti još odgovara na pitanja u komentarima?

4. AKTIVNOST

Najgora stvar koju možete da uradite je da sedite kući i da čekate da vas neko primeti. Jer vi ste trenutno u borbi sa milion ljudi koji pokušavaju da dodju na istu poziciju na kojoj se vi sada nalazite. Šta više postoje ljudi koji se 24/7 aktiviraju da bi ih ljudi primetili. Tako da ukoliko počinjete sa izgradnjom vašeg brenda, vi morate da im date sve što imate.

Takodje, dosta puta ćete naići na ljude koji isto započinju kao i vi. Tako da ponudite im nešto u zamenu za interviju ili reklamu. Oni su takodje početnici, tako da će im ovo biti jedna od prvih saradnji kao i vama i samim tim ćete moći da razmenjujete vaše pratioce. Ovo je jedan od dobrih načina da sklopite prijateljstvo sa kolegama i da više ljudi sazna za vas. Ovo je kako bih ga ja nazvala „Win Win“ situacija gde vi pitate „Kako ti mogu pomoći“ i „Kako možemo pomoći jedni drugima“. Pokušajte da se ne takmičite sa drugima, već jedni druge da dižete i budete jedni drugima podrška.

5. BIZNIS KATEGORIJA

I zadnji korak o kome ću vam pričati jeste da vi okačite na vaše društvene mreže kategoriju kojom se bavite. Znate već kako na instagramu poslovni nalozi imaju svoju kategoriju, ja sam na primer Lični brend i sada svako ko traži blogere, lične brendove, ja ću im tu izaći i oni će da posete moj profil. To moete uraditi sa bilo koju društvenu platformu.

To bi bilo to za ovaj post, nadam se da ste naučili nešto novo i da ćete uspeti u izgradnji vašeg brenda!

P.S. Posetite moje zadnje postove:

Slične objave

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *