Pre par dana sam dobila pitanje „Kako sam ja to postala tako uspešan influencer?“. Ja imam samo 17 godina, blog sam započela sa 14 i verovali ili ne ali do sada ja sam jedna od najmladjih influencera na Balkanu, takodje sam sa svojih 16 godina bila član Bloger Fest-a, ljudi me zovu na photo shooting-e, na svakih 5 meseci pravim meet up-ove i iza sebe imam armiju iskrenih pratilaca koji prate moj rad, moj život i cene i poštuju ono šta radim. Moji čitaoci su moja velika podrška i bez njih ja danas ne bih bila ovde gde se nalazim!

Da bi postali influencer ne trebaju vam hiljade i hiljade pratilaca, dovoljno je da imate 100 njih, koji će biti aktivni i redovno pratiti vaš rad i vi ste zvanično postali influencer. Postoje ljudi koji imaju preko 100.000 pratilaca, ali ipak ne znaju kako da naprave svoj brend ili krenu sa zaradom. Sa samo 100 pratilaca vi već možete zaraditi 100,00$ godišnje.

I da, ukoliko vas interesuje kako da napravite vaš brend, posetite moj post „Izgradite vaš lični brend“ (kliknite na bildovan tekst)

Pored toga i tih 100 pratilaca koje imate, vi možete da uspostavite jednu duboku vezu sa njima i to znači mnogo više nego da imate milion pratilaca koji su tu samo da bi ukrasili vaš profil.

Evo vam top 4 trika koji mogu biti game changer da postanete influencer:

1. RELATIVNI KONTENT

Relativni kontent je jako važan, ne želite da imate random kontent koji će da prate random ljudi. A ti random ljudi neće ostati večno na vašem profilu i pratiti vas. Zato se fokusirajte na jedan kontent, onaj zbog kog će vas ljudi pratiti. Znači, hajde da kažemo da želite da dajete savete vezane za ljubav, školu i izlaske. U ovom slučaju će vas onda pratiti tinejdzeri kojima će vas sadržaj biti od koristi.

2. POVEZANOST

Vi želite da budete povezani sa vašim pratiocima. Oni nisu tu da vam samo lajkuju sliku, komentarišu i kupe proizvod. Prventstveno su tu da vas upoznaju. Pokažite im ko ste, pokažite im vaš način života, jer oni moraju da znaju koga prate i sa kime imaju posla. Da bi pre svega ljudi ostali na vašoj platformi, trebate se sprijateljiti sa njima. Odgovarajte na komentare, posetite njihove profile, odgovarajte na poruke i mail-ove, dajte im doznjanja da brinete o njima i njihovom mišljenju. Dajte im doznanja da ste tu za njih i da mogu da imaju poverenja u vas. Uvedite ih u svoj život, na platformama kao što su instagram, facebook i twitter kačite šta radite u toku dana, gde ste danas otišli, gde planirate da idete, šta volite da pijete, koje restorane volite da posećujete. Ljudi moraju da vas upoznaju.

Želite da znate da kada izbacite vaš prvi produkt ili kada odlučite da napravite vaš prvi meeting da će ljudi doći i kupiti vaš proizvod ili doći i upoznati se sa vama.

Jedna velika greška koju sam ja pravila na blogu jeste to što sam nakon 10.000 pratilaca počela da dobijam po 200 poruka na dan, a oko 150 komentara i jednostavno nije bilo u mojoj moći da svima odgovorim i onda sam odustala od pričanja sa svima, od dopisivanja i odgovaranja na komentare i iskreno se kajem zbog toga. Ne kajem se zato što su neki od tih pratioca napustili moj blog ili postali neaktivni, kajem se što im nisam dala šansu da me lično upoznaju i što ja njih nisam uspela da upoznam. Na svu sreću, to sam donekle promenila i sada imam božanstvenu komunikaciju sa svojim čitaocima bloga.

3. VAŠ BREND

Za više o tome kako napraviti vaš brend, pogledajte moj predhodni post na blogu 🙂

GLAVNA STAVKA, CITAT, SLIKA PO KOJOJ ĆE DA VAS PREPOZNAJU

Svi dobro znamo da kada vidimo „M“ iz Mek Donalca, tačno znamo odakle je to M i šta predstavlja. Tako vi želite da napravite nešto poput bedza ili personal charactera koji će predstavljati vas i vaš brend. Na primer, ovo je moj bedz:

GLAVNA MOTIVACIJA

Izaberite rečenicu koja će biti vaša glavna motivaciona rečenica. Na primer moja trenutna rečenica koja mi takodje stoji u biografiji je „Just a GIRLBOSS building her empire“. Ovo se na prvi pogled ne čini toliko kao motivaciona rečenica, ali ipak kada pročitate to GIRLBOSS i building her own empire, nekako dobijate osećanje da i vi želite da radite isto što i ja ili da vi želite da budete vaš gazda. Uglavnom je najbolje da vi smislite neku vašu rečenicu po kojoj će ljudi znati da ste to vi. Ja još uvek nisam uspela da je pronadjem, ali se nadam da hoću u budućnosti.

TAJNE REČI

Mnogi brendovi koriste „tajne reči“, to su reči koje su prepoznatljive samo ljudima koji prate te brendove. Za primer ću da uzmem Starbucks. oni imaju Chai Tea Latte, Honey Cintrus Mint Tea i različita imena za svoje kafe, čajeve, kolačiće… I niko ko nije bio u Starbucks-u ovo neće razumeti. Takodje ni jedan drugi brend ili kafić ovakve nazive, niti pića ima, tako da ovo čini starbucks originalnim.

VODJE

Na svom profilu vi želite da predstavite vodju vašeg brenda. To možete biti vi, to može biti kompanija koja vas sponzoriše, to može biti neki personal karakter, bukvalno šta god vi poželite!

Evo primer, postoji jedan Youtuber koji crta likove na njegovom tabletu za crtanje i on mi je jedna velika inspiracija i idol, ali to ostavimo sada po strani. On je nacrtao svoju prvu knjigu i napravio je svog personal lika i sada ko god vidi njegovog lika tačno zna da je to on.

Ovako njegov personal character izgleda:

To bi bilo to za ovaj post, ja se nadam da sam vam makar malo pomogla i videću da se fokusiram malo više na sve ove biznis teme, pošto sam uočila da mnoge od vas interesuju ovakve teme <3

Ne zaboravite da pročitate zadnje postove na blogu:

Slične objave

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *